2777
2789
عنوان

بخشیدن مهریه

585 بازدید | 29 پست

خانوما سلام من هشت سال ازدواج کردم و خونمون نزدیک مادرشوهرمه.ماه پیش بدون اطلاع من همسرم نزدیک خونه مادرم خونه پیدا کرد و قلنامه نوشت و بی خبر منو برد بنگاه .فردا هم قرار بریم محضر به امید خدا د دمه عید اسباب کشی کنیم.حالا خودم مایلم عقدنامه رو بردارم و تو همون محضر یه بخش از مهرم رو به تلافی کار همسرم ببخشم.نظرتون چیه.از نظر قانونی میشه بخشی از مهریه رو بخشی‌د؟

تیرماه اسلیو انجام دادم.اگه سوالی دارید خوشحال میشم کمکتون کنم.وزن اولیه۱۰۷ و وزن یک ماهگی عمل۹۲

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


قولنامه چی رو اجاره یا خرید خونه؟؟

زمستانی سرد کلاغ غذا نداشت.گوشت بدن خود را میکند و به جوجه ها میداد.زمستان تمام شد و کلاغ مرد و جوجه ها نجات پیدا کردند و گفتند خوب شد مرد خسته شدیم از این غذای تکراری.
اشتباه نکن.میتونی ببخشی.ولی مهریه پشتوانه زنه 

آخه با زدن خونه به نامم خودشو بهم ثابت میکند.خودمم کلا به مهریه اعتقاد ندارم همین تعداد سکه رو هم به اسرار بزرگتر ها قبول کردم

تیرماه اسلیو انجام دادم.اگه سوالی دارید خوشحال میشم کمکتون کنم.وزن اولیه۱۰۷ و وزن یک ماهگی عمل۹۲
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز