2777
2789
عنوان

درد دارم

130 بازدید | 15 پست

۱۸ پریودی ام چند روزه درد های شدید دارم زیر شکم و پهلو و تیر کشیدن های یه دفعه ای تخمدان و حالت تهوع و ترشح ابکی بی بو زیاد ماه پیش هم همینجوری بودم و باردار بودم ولی تا فهمیدم خونریزی کردم و دفع شد طبیعی حالا میگم چون اون علائم رو دارم نکنه مثل دفعه قبل بشه؟؟؟

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


تا یک ماه نباید رابطه داشته باشی تا رحمت کاملا ترمیم و تقویت شه  اگه اینطور نشه باعث سقطهای مک ...

سونو دادم گفت هیچ مشکلی نداری دکترمم گفت اصلا چیزی نبوده که بخوای بخاطرش صبر کنی 

سونو دادم گفت هیچ مشکلی نداری دکترمم گفت اصلا چیزی نبوده که بخوای بخاطرش صبر کنی 

باشه ولی در هر صورت رحم نیاز داره

منم تا فهمیدم باردارم افتادم ب لک بینی 

چون کیست داشتم عمل کردم اونم برداشتن خارج از رحم بود 

بالاخره رحم ی تغییراتی توش ایجاد میشه دگ 


انشالله خیر

وای منم معده درد امونمو بریده  کلیم قرص خوردم اما اصن بهتر نمیشه از موعد پریودمم گذشته 😢😢😢

من ترش میکردم و ببخشید همش اروق میزدم 

دوسه هفته تمام اینجوری بودم

بعد فهمیدم بخاطر بارداری بوده

من ترش میکردم و ببخشید همش اروق میزدم  دوسه هفته تمام اینجوری بودم بعد فهمیدم بخاطر بارداری ب ...

وای خدا نکنه 😢

من تازه سه ماهه عروسی کردم 

صب کلم بروکلی با معده خالی خوردم با لیمو و اب فک کنم بخاطر اون بوده جدیدا معدم حساس شده

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز