سلام خوشکلام خوبین.کسی هورمونDHEAش خیلی زیاد بوده که لیزر کرده باشه؟جواب داده لیزر؟خیییییلی پرموهستم😔رفتم دکتر گفت درمان قطعی نداره و باید تا آخر عمرت دارو مصرف کنی.کسی دکتر دیگه رفته که بگه مشکلت حل میشه؟ممنون میشم کمکم کنین
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
بنظرم حساس،نشو بهش منم تصمیم گرفتم ول کنم این حساسیتو مو داشته باشه،هفته،ای،ی،بار پودر موبر بعدم ک ا ...
عزیزم حساس نیستم ولی با موم،موبر،اپی لی دی ژیلت.با همشون حساسیت شدید دارم و موهام زیرپوستی درمیاد و جوش میزنه.همه ش شده لکه.واسه همین خیلللللللی اذیتم میکنن.دارم افسردگی میگیرم به خاطرشون
لیزرو دارم میرم.این ماه دومین جلسه مه.ولی میترسم چون مشکل هورمونی دارم جواب نده یا بعدا دربیان موهام.کل زندگیم شده استرس به خاطر این هورمون و این موهام