2777
2789
عنوان

خسته شدم 😔😥😥

| مشاهده متن کامل بحث + 581 بازدید | 43 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آخه دست خودم نیست حالم بی نهایت بدمیشه یکی دوبارغش کردم رفتم دکتر 

عزیزم ذهنیتت چیه ؟ این چیرا از یک ذهنیت بد نشآت میگیره خاطره؟ ترسوندن از چیزی توکودکی یا هرچیزی 

دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور  
دوران عقدازهم دوربودیم

چقد سخت!😖 عزیزم فعلا کامل رابطه برقرار نکنید از همسرت بخواه وقت بذاره و روی روح و روانت بیشتر کار کنه و اطمینان و حس خوب بده بهت تا حتما و الزاما اون کار

دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور  
آخه دست خودم نیست حالم بی نهایت بدمیشه یکی دوبارغش کردم رفتم دکتر 

از بی حسی روان کننده جیزی استفاده نکردین؟؟ذهنیتت خیلی اثر داره باید ارامش داشته باشی.توکه بلخره باید تحمل کنی پس هرچه زودتر بهتر‌.یدقیقه س بعدش راحتی

عزیزم ذهنیتت چیه ؟ این چیرا از یک ذهنیت بد نشآت میگیره خاطره؟ ترسوندن از چیزی توکودکی یا هرچیزی  ...

نه اصلا اتفاقا من احساس میکردم خیلی راحت میتونم بااین قضیه کناربیام اولش یه حس خجالت و استرس داشتم که به مرورزمان خیلی بیشترشد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز