2777
2789
عنوان

مشکل نی نیم چیه ؟؟؟؟؟؟؟

622 بازدید | 23 پست
نی نیم 36 روزشه روزای اول مرتب بهم چسبیده بود و شیر میخورد اطرافیان بهم گفتند سیر نمیشه و روزی دوبار شیر خشک نان بهش دادم تا همین چهار روز پیش که از فشار یبوست بدحوری گریه میکرد خیلللللللللللی بددددددددددد. دیگه شوهرم اجازه نداد تا بهش شیرخشک بدم الان کمتر از قبل بهم میچسبه و شیر خشک هم که بهش نمیدم اما تو این چهار شبم باز معلومه که یبوست و نفخ هنوزم داره اذیتش میکنه الان که دقت کردم دیدم خودم هم نفخ دارم و یبوست. اما گریه مثلا همین دیشبش مثل اون موقع که شیر خشک میخورد نیست اما بازم اذیته یعنی مشکل کجاست ؟؟؟؟
پی کو باکس
مشکلش مشکل عمومیه بچه هاست بهش قطره کولیکز بده اروم میشه خودتم بعد هر غذا عرق نعناع با نبات بخور و انجیر خشک برای یبوست
قهر که می کنید مراقب فاصله ها باشید بعضی ها همین حوالی منتظر جای خالی برای نشستن می‌گردند . . .
عزیزم سر خود شیر خشک نان دادی؟؟؟؟


شیر خشک نان نزدیکترین شیر به شیر مادره ولی یبوست میاره شدید.....

پسر منم مصرف میکرد ولی زیر نظر دکتر.... دکتر بهم اجازه داده بود بهش آب بدم..... البته شیر خشک نان نباید مقدار آب یا شیرش کم و زیاد بشه چون روی مغز تاثیر منفی میزاره.....

زیر نظر دکتر باش ببین اجازه میده بهش آب بدی یا نه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خانمی طبق تجربه شخصی من خانمهایی که خودشون مواد غذایی نفاخ مصرف می کنند مثل دوغ مثل حبوبات تخمه و خیلی چیزای دیگه نوزادانشون هم دچار نفخ میشن اینکه شما شر خشک بهش دادی این ربطی به نفخ بچه نداره گلم شما میگی حتی وقتی هم بهش شیر خشک نمیدادی باز هم نفخ داشته خوب گلم این چیزی که میگمو بهش بده البته با دکتر هم مشورت کن ولی منم این مشکل رو داشتم و متخصص کودکان به من گفت یه تکه نبات کوچولو با هاون سابیده کن بعد یه قاشق سوپخوری بهش عرق نعنا اظافه کن قشنگ بزار حل بشه بعد با قطره چکان چند دقیقه یه بار بچکون تو دهنش 5 6قطره خودت هم رازیانه بجوشون بخور هم شیرت زیاد میشه هم نفخت تموم میشه هم وارد شیر میشه و نی نی تون نفخش اروم میشه
خداوندا تو میدانی که انسان بودن و ماندن در این دنیا چه دشوار است چه زجری میکشد انکس که انسان است و از احساس سرشار است
اصلا شیر خشک نفخ نمیاره اینو کی گفته بچه باید شیر بخوره تا جون بگیره فرقی نداره چه شیر مادر چه شیر خشک
خداوندا تو میدانی که انسان بودن و ماندن در این دنیا چه دشوار است چه زجری میکشد انکس که انسان است و از احساس سرشار است
من دیگه از اون روز به بعد چند وقت یه بار به بچه اب گرم با یه زره نبات و چند قطره عرق نعنا میدادم وای نمیدونی چقدر بهتر میشد
خداوندا تو میدانی که انسان بودن و ماندن در این دنیا چه دشوار است چه زجری میکشد انکس که انسان است و از احساس سرشار است
اگر نی نی زیاد بهت میچسبه حتما سیر نمیشه من هم همین مشکل داشتن مثل شما عمل کردم خوب اولش یبوست شد و گریه کرد اما عادت کرد همه مادرها که شیرشون زیاد نیست نباید به بچه گرسنگی بدی
بچتون دوره کولیکش شروع شده ببرش دکتر که اصولا قطره کولیک یا گریپ میکسچر میدن

خودت هم چیزای نفاخ نخور
قهـــــــــوه را تلــــــــــــخ­ دوست دارم مــــــــــزه ی زنــــــــــــد­گی میـــــــــــــ­ــدهد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز