سلام خانوما .من کلا بعد از مریودیم ترشح داشتم اولش سفید ابکی بود خیس میشدم بعدش شد تخمک گذاری که عین سفیده تخم مرغ بی رنگو کشدار بود بعد همون حالت سفید شد الانم بازم ترشحات سفید دارم ۱۵ دی هم پریود میشم .اینا نشانه عفونته یا طبیعیه؟
منم ۱۵ ام موعدمه. رحم و تخمدانم چند روزه گرفته و تیر میکشه.سینه هام درد میکنه.یهو نفس کم میارم.سه ماه پیشم سقط داشتم.امروز صبحم یه مدل ترشح عجیب داشتم یهو حالت جهشی مثل خونریزی پری زد بیرون ک فکر کردم پریوده تا حالا اینطوری شدین؟
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.