2777
2789
عنوان

iui در اصفهان.

11030 بازدید | 66 پست

خانم هایی که تجربه iui در اصفهان داشتند، لطفا بیان اسم دکتر و نتیجه تجربه شون را بگن.

خدا جونم شکرت...و توکل علی الحی الذی لا یموت...لا حول و لا قوه الا بالله... انما اذا اراد شیئ ان یقول له کن فیکون فسبحان الذی بیده ملکوت کل شی و الیه ترجعون
دوست من رفت پیش دکتر بهناز خانی با دفعه اول باردار شد دوقلو


مرسی برکه جون. می دونی با تعیین جنسیت بود یا نه؟ و اینکه توی مطبش انجام میده؟

خدا جونم شکرت...و توکل علی الحی الذی لا یموت...لا حول و لا قوه الا بالله... انما اذا اراد شیئ ان یقول له کن فیکون فسبحان الذی بیده ملکوت کل شی و الیه ترجعون

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مرسی برکه جون. می دونی با تعیین جنسیت بود یا نه؟ و اینکه توی مطبش انجام میده؟

باتعیین جنسیت رو نمیدونم انجام میده یانه ولی تومطبش انجام نمیده فکرکنم توبهشتی انجام میده

هی فلانی شاید زندگی همین باشد.
بچه ها کسی میدونه جاهای دولتی تو اصفهان ای یو ای تعیین جنسیتم میکنن؟ هزینه ای یو ای چنده؟


من مرکز مشتاق را سوال کردم گفت 625 با تعیین جنسیت کمی بیشتر اما دقیقش را نمی دونم...

خدا جونم شکرت...و توکل علی الحی الذی لا یموت...لا حول و لا قوه الا بالله... انما اذا اراد شیئ ان یقول له کن فیکون فسبحان الذی بیده ملکوت کل شی و الیه ترجعون
فکرکنم هزینش سیصده بابیمه


دقیقا نصف مشتاق...

خدا جونم شکرت...و توکل علی الحی الذی لا یموت...لا حول و لا قوه الا بالله... انما اذا اراد شیئ ان یقول له کن فیکون فسبحان الذی بیده ملکوت کل شی و الیه ترجعون
بهشتی رو سوال نکردید؟شماره مشتاق رو دارید بهم بدید؟


شماره مشتاق را من از اینترنت گرفته بودم

 32670030 0311 و 031132670031


خدا جونم شکرت...و توکل علی الحی الذی لا یموت...لا حول و لا قوه الا بالله... انما اذا اراد شیئ ان یقول له کن فیکون فسبحان الذی بیده ملکوت کل شی و الیه ترجعون
باید حتما مشکل نازایی باشه تو جاهای دولتی.من دوتا دختر دارم.برای ای یو ای پسر بخام برم.جاهای دولتی ق ...


من اطلاع درست ندارم، یعنی شرایط مشخص بودن نازایی چیه؟ به جز نظر پزشک چند سال از ازدواج گذشته باشه؟

خدا جونم شکرت...و توکل علی الحی الذی لا یموت...لا حول و لا قوه الا بالله... انما اذا اراد شیئ ان یقول له کن فیکون فسبحان الذی بیده ملکوت کل شی و الیه ترجعون
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792