شماها هر یک کیلو چرخ کرده رو چند وعده میکنید چند نفر هستین ؟
البته اگه نخواین سویا قاطی کنید
اگه بخواین سویا قاطی کنید چی ؟
چطوری سویا رو میشه با گوشت قاطی کرد ؟
من خودم تا حالا سویا استفاده نکردم نمیدونم چطوری باید قلطی گوشت کرد که معلوم نشه
من هر یک کیلو گوشتو دوتا وعده بزرگتر میکنم که برای ماکارانی یا کباب ماهیتابه ای استفاده میکنم دوتا هم وعده کوچکتر که برای کتلت یا چیزی شبیه کتلت که با چیزهای دیگه قاطی میشه
سه نفر هم هستیم