2777
2789
عنوان

ینی بختم کور

188 بازدید | 15 پست

نشد ی ماه پریود نشم و حامله باشم...اه این ماهم امیدم از دست دادم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭پس منک مشکلی ندارم چرا باردار نمیشم

وای دلم ضعف میره برای تیکر بارداری😰 خدایا امیدوارم نا امیدم نکن...ی صلوات مهمونم میکنید لطفا😥😘

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شوهرت آز اسپرم بده فقط و فقط در مراکز ناباروری

اخه ی سقط داشتم دکترا میگن اگ اسپرمش مشکل داشت هیچوقت بچه دار نمیشدی 

وای دلم ضعف میره برای تیکر بارداری😰 خدایا امیدوارم نا امیدم نکن...ی صلوات مهمونم میکنید لطفا😥😘

این ماه قرص کلومیفن خوردمو ستا فولیکول غالب داشنم باز نمیدونم این لکه بینی چیه امروز😭😭😭😭😭😭

وای دلم ضعف میره برای تیکر بارداری😰 خدایا امیدوارم نا امیدم نکن...ی صلوات مهمونم میکنید لطفا😥😘
اخه ی سقط داشتم دکترا میگن اگ اسپرمش مشکل داشت هیچوقت بچه دار نمیشدی 

دکترا بیسوادن

سقط میتونه به علت ضعیفی اسپرم هم باشه جنین ضعیف و سقط

اگه خودت رو کامل برررسی کردی و مشکلی نبوده حتما شوهرت رو بررسی کن و حتما توی مراکز ناباروری آز اسپرم بده بقیه جاها برای این آز نامعتبره

گر نگهدار من آن است که من میدانم                                         شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد
این ماه قرص کلومیفن خوردمو ستا فولیکول غالب داشنم باز نمیدونم این لکه بینی چیه امروز😭😭😭😭😭😭

هفته چند سقط داشتی عزیزم?

گر نگهدار من آن است که من میدانم.      شیشه رادربغل سنگ نگه میدارد
هفته چند سقط داشتی عزیزم?

هفته شیشم..ببخشید ی سوال واسه لکه بینی لانه گزینی هم ادم درد زمان پریودی داره?

وای دلم ضعف میره برای تیکر بارداری😰 خدایا امیدوارم نا امیدم نکن...ی صلوات مهمونم میکنید لطفا😥😘

[QUOTE=77671362]هفته شیشم..ببخشید ی سوال واسه لکه بینی لانه گزینی هم ادم درد زمان پریودی داره?[/QUOعزیزم هر کسی یه علایمی داره ،بعضیها درد پریود دارن ولی نمیشن و باردارن ،،،بعضیهام اصلا هیچ علایمی ندارن ،،،،بله ممکنه درد داشته باشید برای لانه گزینی ولی همه اینطور نیستن

گر نگهدار من آن است که من میدانم.      شیشه رادربغل سنگ نگه میدارد
سقط گاهی تا سه سال بدن رو بهم میریزه.یعنی تا سه سال شما نمیتونی دیگ بچه دار بشی،اما سالمه سالمی.این ...

وای خدا نکنه تا س ساا دیووونه میشم

وای دلم ضعف میره برای تیکر بارداری😰 خدایا امیدوارم نا امیدم نکن...ی صلوات مهمونم میکنید لطفا😥😘
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز