2777
2789
عنوان

تیرویید پرکار

254 بازدید | 7 پست

سلام به همه

میزان tsh من خیلی کم برابر 0.03 بود میزانanti tpo ,anti thyroglobin  هم خیلی بیشتر از حد نرمال بود میزان t3,t4 نرمال بود میدونم پرکاری تیرویید هست ولی میخاستم بدونم درمان میشه ؟یا باید همیشه قرص بخورم؟ قصد بارداری داشتم فکر کنم دیگه نمیشه درسته؟ممنون میشم راهنماییم کنید

من کم کاری داشتم دکتر بهم قرص داد

شما هم باید بری دکتر بهت قرص بده

میشه یه صلوات برای تو دلیم بفرستی ممنون❤️❤️❤️بجای آنکه بی صبرانه در انتظار نه ماه بارداری بمانی ، هر لحظه از این دوران را ببلع ! چرا که شانس این را داشته ای که بهترین موجود جهان را در وجودت پرورش دهی و معجزه خداوند را به نمایش گذاری...❤️❤️❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من قبل از بارداری تیروییدم نرمال بود تو بارداری کم کار شده 

دکتر گفت برطرف میشه مشکلی نیست و طبیعیه  مشکلات تیرویید در بارداری

فکر نمیکنم خیلی نگران کننده باشه عزیزم 

میشه یه صلوات برای تو دلیم بفرستی ممنون❤️❤️❤️بجای آنکه بی صبرانه در انتظار نه ماه بارداری بمانی ، هر لحظه از این دوران را ببلع ! چرا که شانس این را داشته ای که بهترین موجود جهان را در وجودت پرورش دهی و معجزه خداوند را به نمایش گذاری...❤️❤️❤️
من قصد بارداری دارم کسی نبوده با تیرویید پرکار باردار شده باشه؟چون فکر کنم خطرناکه بارداری

حاری من پر کار بوده حامله شده الانم بچه ش یک سالشه..نگران نباش...منم کم کاری تیروئید دارم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز