2777
2789
عنوان

از خودم دلگیرم

608 بازدید | 28 پست

همسرم بنا به شغلشون شهر دیگه هستن و من خونه پدرم اومدم.... کارشون خیلی سنگینه... شب ها به محض اینکه میان اسایشگاهشون خوابش میبره. مخصوصا تو این هفته سرشون فوق العاده شلوغ بود....و نتونستیم با هم زیاد صحبت کنیم.... اول بگم همسرم فوق العاده خوبه خدا روشکر. مقید و مذهبی هست... ازدواجمون هم در قالب مذهبی ولی در اصل عاشقی بود....


هستید بگم؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

انگار فقط من هستم!

 راه و رسم مردن را در مجال زندگانی دنیا نیاموخته ایم. چه گرانبهاست در نظر پروردگار، مرگ پاکان؛ همچنان که چیزهای کمیاب گرانبها هستند. به شما راست میگویم، به راستی من در این جهان به امتیازی آمده ام که تا کنون به هیچ بشری داده نشده حتی به...  ،زیرا خدای ما انسان را نیافرید که در جهان او را باقی بگذارد بلکه او را آفریده است تا در بهشت بگذاردش. 🍀 jesus christ.  به نام قدرت مطلق، نيروى برتر، نيرويى كه قدرتت از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب گسترده شده. Angel 

امشب قرار بود همه خونه مادربزرگم جمع بشیم. ولی یکی از اقوام خبر کشی کرد و بین اقوام شکراب شد.... و ما نرفتیم.... دلمم گرفته بود چرا یلدامون بهم ریخت....من کاملا به همسرم اعتماد دارم. از طرفی دیروز پر ...د شدم و الکی بی قرارم

صبح باهم یکم تو اینستا چت کردیم.... و موقع نماز و ناهار شد و خداحافظی کرد... بعد که اومد گفت خانمی خیلی خستم برم یکم بخوابم. و خواحافظی کردیم.... بعد از یکساعت دیدم انلاینه و جواب پیام من که حدود نیم ساعت پیش داده بودم که هر وقت بیدار شد جواب بده رو نداده....اصلا نخونده بود

منم هی نوشتم الوووووووووو اقایی. انلاینی چرا پس جواب نمیدی..... دیدم نه جواب نمیده... البته بهش مثل چشمام اعتماد دارم... ولی موقع پریودام خیلی بهم میریزم. هی ذهنم میرفت سمت فکرای پوشالی...

دیدم نه جواب نمیده. منم که دلم از سر یلدا پر بود گفتم اقایی واقعا چرا برام وقت نمیزاری؟ دلتنگتم چرابهم توجه نمیکنی؟ و یه طومار دری وری . از بس دلم پر بوددد... بعد مدتی جواب داد... که متوجه شدم نت نداشته...ولی چراغش سبز بود که نشون میداد انلاینه....ایشون هی میگفت نت نداشتم و من تو کتم نمیرفت. میگفتم اگر نت نداشتی چرا چراغت سبزه؟

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز