2777
2789
عنوان

شوهرم😐

| مشاهده متن کامل بحث + 1120 بازدید | 83 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ذاتشو چيكار كنه

دیگه اونو کاریش نمیشه کرد😐

دخترک خنده کنان گفت که چیست...راز این حلقه زر...راز این حلقه که انگشت مرا... اینچنین تنگ گرفته است به بر...راز این حلقه که در چهره او...اینهمه تابش و رخشندگی است...مرد حیران شد و گفت... حلقه خوشبختی است حلقه زندگی است...همه گفتند:مبارک باشد...دخترک گفت:دریغا که مرا...باز در معنی آن شک باشد... سالها رفت و شبی...زنی افسرده نظر کرد برآن حلقه زر...دید در نقش فروزنده او... روزهایی که به امید وفای شوهر...به هدر رفته هدر....زن..... پریشان شد و نالید که وای...وای این حلقه که در چهره او...باز هم تابش و رخشندگی است... حلقه بردگی و بندگی است...فروغ فرخزاد.....

ببین بچه ها.. شاید حسادت زنانه باشه... شاید استارتر حساس باشع... شاید ب نظرتون بيخودي بیاد ناراحتی استارتر... ولی ب نظر من کسی ک آدم ناراحت میکنه و حساسیت آدم ميدونه ولی واسش مهم نیست خیلی بیشعوره!!!! 

هر زنی.....برای لبخند زدن در آینه باید مردی را داشته باشد که..... باشانه انگشت هايش گره دلتنگی موهای بلند زن را باز کند و بگوید:هر جور ک باشی زیبایی 
ببین بچه ها.. شاید حسادت زنانه باشه... شاید استارتر حساس باشع... شاید ب نظرتون بيخودي بیاد ناراحتی ا ...

دقییییقا

مردی که با همسرش مثل یه شاهزاده رفتارمیکنه نشون میده زیر دست یه ملکه بزرگ شده😊
ولي براي يه زن سنگينه كه شوهرش جلوش از يكي ديگه تعريف كنه، اونم از ظاهرش!

اره سنگین هست اما بخواد کشش بده این موضوعو  زندگی ب کام خودش زهرمیکنه

خدایا تا پاکم نکردی... خاکم نکن..😔😔😔
😞😞😞😞دلم گرفته

توهم وقتی عکس دوستای شوهرتو دیدی یا تلویزیون یا هرچی همش بگو اون مرد چه جذابه خوشگله خوشتیپه

اعتماد به نفسشو نابود کن

دخترک خنده کنان گفت که چیست...راز این حلقه زر...راز این حلقه که انگشت مرا... اینچنین تنگ گرفته است به بر...راز این حلقه که در چهره او...اینهمه تابش و رخشندگی است...مرد حیران شد و گفت... حلقه خوشبختی است حلقه زندگی است...همه گفتند:مبارک باشد...دخترک گفت:دریغا که مرا...باز در معنی آن شک باشد... سالها رفت و شبی...زنی افسرده نظر کرد برآن حلقه زر...دید در نقش فروزنده او... روزهایی که به امید وفای شوهر...به هدر رفته هدر....زن..... پریشان شد و نالید که وای...وای این حلقه که در چهره او...باز هم تابش و رخشندگی است... حلقه بردگی و بندگی است...فروغ فرخزاد.....
اره سنگین هست اما بخواد کشش بده این موضوعو  زندگی ب کام خودش زهرمیکنه

به هرحال نميشه اين شرايط سخت رو هميشه تحمل كرد

بايد با هم جدي صحبت كنن و ازش بخاد ديگه اينطوري رفتار نكنه. يسري وقتا بايد جديت هم نداشت، محبت هم جاي خود

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز