2777
2789
عنوان

آزمایش بتا

183 بازدید | 7 پست

سلام

امپولhcg زدم روز ١٤ و١٥ بی بی چکم هاله انداخت

امروز روز ١٧ امپول بود

بازم بی بی چکم هاله انداخت و پررنگ از اون دوتا بود

موعدم سوم دی

فردا برم آزمایش بدم یا زوده؟؟؟؟؟

برای سالم بودن نی نیم یه صلوات میفرستی؟؟!

برو بده من ۱۴ روز از امپولم گذشت و دو روز به موعدم مونده بود بی بی هاله انداخت از هولم سریع رفتم ازمایش که مثبت شد دوباره دو روز بعدش تکرار کردم که اکی بود

تیکر تولد یکسالگی گل دخترمه 😗😗😗

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

برو بده من ۱۴ روز از امپولم گذشت و دو روز به موعدم مونده بود بی بی هاله انداخت از هولم سریع رفتم ازم ...

اخه بعضیا میگن زوده و حالا نرو وبتات پائینه و.........

برای سالم بودن نی نیم یه صلوات میفرستی؟؟!
اخه بعضیا میگن زوده و حالا نرو وبتات پائینه و.........

نه بابا چه دلی داری تو

ازمایش از بی بی دقیقتره وقتی بی بی نشون داده ازمایش که ۱۰۰% نشون میده

تیکر تولد یکسالگی گل دخترمه 😗😗😗
نه بابا چه دلی داری تو ازمایش از بی بی دقیقتره وقتی بی بی نشون داده ازمایش که ۱۰۰% نشون میده

شما الان بارداری؟؟

چه علائمی داری؟؟

من خیلییی سرم درد میکنه

بدنمم درد میکنه

برای سالم بودن نی نیم یه صلوات میفرستی؟؟!
شما الان بارداری؟؟ چه علائمی داری؟؟ من خیلییی سرم درد میکنه بدنمم درد میکنه

تو اون یکی تاپیکت کلی صحبت کردیم با هم،بله دو هفتس که متوجه شدم باردارم ولی چون بدجور سرما خوردم نمیدونم علائم بارداری یا غلائم مریضی

تیکر تولد یکسالگی گل دخترمه 😗😗😗
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز