2777
2789
عنوان

سه تیغ

1299 بازدید | 31 پست

خانمای گل کسی تجربه رفع موهای زائد صورت با سه تیغ رو داره؟ من استانه دردم فوق العاده پایین هست و نمیتونم نه اپلیدی کنم نه بند بندازم... گاهی هر به چند ماه میرم وکس یا شمع میندازم.... و 98 درصد اوقات تیغ میزنم.... یکی از دوستانم میگه من سه تیغ استفاده میکنم خیلی خوبه. کسی تجربه داشته؟ روند رشد موهاتون فرقی هم کرده؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من اکثرا تیغ میندازم .


زیاد و سیاه نمیشن؟؟

مصاف بود و جنگ بود، امام ما حذر نکرد 🌷فداییان خویش را برای خود سپر نکرد🌷به روی قلب میهنم به افتخار حک کنید🌷که مـــرد بود رهبرم، فرار از خطر نکرد 🌷بسوز ای سعی باطل، پرچم ایران 🇮🇷 نمی سوزد ☆ نمی دانی مگر در شعله ها، ایمان نمی سوزد ؟ ☆ گمان بردی که این بار، این حکایت فرق خواهد کرد؟ ☆ خدا فرعون را یکبار دیگر غرق خواهد کرد... ☆ مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ✊🏻ما مثل هم نیستیم، ما از نسل حیدر کراریم♡شجاع و نترس♡وارث حیدر خیبر شکنیم♡نوبت ماست در از جا بکنیم. خیبر، خیبر یا صهیون👊🏻 تولد ۴۷ سالگی🎂خدایا شکرت 😍🤲🏻

زیاد و سیاه نمیشن؟؟


نشدن البته ذاتا موهام نازک و کمه

 « فقد ملئت بطونکم من الحرام و طبع علی قلوبکم شکم‌هایتان از حرام پر شده و بر قلب‌هایتان مُهر خورده است.»  امام حسین علیه السلام
زیاد و سیاه نمیشن؟؟

برای منبنظرم شده... من تا قبل اازدواجم مو رو صورتم نداشتم. الان بناگوشم تندی مو درمیاد. اونم موهای کلفت و سیاه. خب خسته شدم از اینکه هر روز تیغ دستمه. 

جدی؟ تهش به سیاهی نمیزنه؟ منظورم اینه کاملا موها رو رفع میکنه؟ درد نداره؟

کامله کامل ازبین میبره هیج اثریم نمیمونه تازه موها رو نازکتر هم میکنه دردم نداره البته بگم که سه تیغ من از بابا بزرگم برام مونده از کویت برام آوردش این جدیدا رو من امتحان نکردم 

کاش یاد بگیریم واسه خالی کردن خودمون دیگرانو لبریز نکنیم .مشت ناراحتیامونو تو دهن کسی که مقصر نیست نزنیم 
کامله کامل ازبین میبره هیج اثریم نمیمونه تازه موها رو نازکتر هم میکنه دردم نداره البته بگم که سه تیغ ...

چه عالی.... دوستم خیلی تعریفش رو میکرد... پس یکی باید بخرم.

برای منبنظرم شده... من تا قبل اازدواجم مو رو صورتم نداشتم. الان بناگوشم تندی مو درمیاد. اونم موهای ک ...


خوب دیگه با تیغ نزن ،موم بنداز

مصاف بود و جنگ بود، امام ما حذر نکرد 🌷فداییان خویش را برای خود سپر نکرد🌷به روی قلب میهنم به افتخار حک کنید🌷که مـــرد بود رهبرم، فرار از خطر نکرد 🌷بسوز ای سعی باطل، پرچم ایران 🇮🇷 نمی سوزد ☆ نمی دانی مگر در شعله ها، ایمان نمی سوزد ؟ ☆ گمان بردی که این بار، این حکایت فرق خواهد کرد؟ ☆ خدا فرعون را یکبار دیگر غرق خواهد کرد... ☆ مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ✊🏻ما مثل هم نیستیم، ما از نسل حیدر کراریم♡شجاع و نترس♡وارث حیدر خیبر شکنیم♡نوبت ماست در از جا بکنیم. خیبر، خیبر یا صهیون👊🏻 تولد ۴۷ سالگی🎂خدایا شکرت 😍🤲🏻

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز