2777
2789
عنوان

پدر غیرتی🙄

1867 بازدید | 26 پست

بچه هااااا من بابام غیرتیه یکم😀بعد همسرم ک میاد خونمون(عقدم)  نمیدونم چی بپوشم همیشه بلوز شلوار میپوشم خسته شدم ازین تیپ! امشب ی تاپ پوشیدم ک یکم بلنده با ساپورت اخه مگ اشکالی داره؟ متاسفانه مامانم خیلی بم بی تفاوته اصلا باهام حرف نمیزنه مشورت بم نمیده! 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من تو خونه با بلوز شلوارم اما وقتی شب میخوایم بریم تو اتاق واسش لباسای خوشگل میپوشم.

💜💛❤️💙💚🧡 خدا جونم عاشقتم 💜💛❤️💙💚🧡           اگر درخواست دوستی میدین لطفا دلیلش رو توضیح بدید وگرنه بااحترام درخواست دوستی بدون دلیل نمی‌پذیرم   

بلوز شلوار شیک بپوش. سارافون خوشگل بخر با جوراب شلواری مشکی بپوش. حتما که نباید تاپ باشه عزیزم. من که تو خونمون تاپ نپوشیدم هیچ وقت، مگه تو اتاقم تنهایی

برای تسلط بر یک ملت اقلیتی خائن و اکثریتی نادان لازم است.  

باز نپوش هم خونواده ت جلو شوهرت معذب میشن هم شوهرت جلو اونا 

بعضی وقتا خونه خالی گیر بیارین یا تو اتاق خودش لباس جینگولیارو اونجا رو کن  

اگر زندگی خانوادگی پرتنشی داریم و تحصیلات و تخصص در زمینه خانواده نداریم نسخه ناموفق زندگی خودمون را برای بقیه نپیچیم ! مثال: همه مردها فلانند، همه زنها فلانند، به شوهر رو نده، جواب بدیشونو با بدی بده، ازدواج نکن، ازدواج بکن، بچه بیار زندگیت شیرین شه... حسن ختامشم اینه که روانشناس و مشاور هیچی حالیشون نیس من خودم یه پا مشاورم!  شما اگه بیل زن بودی که در خونه خودتو سرسبز کرده بودی عزیزدل   

من ساپورت باتونیک.بلوز باشلوار.شلوارک بابلوز استین کَتی.زیاد باحجاب نبودم.ولی کلا خودم تاپ جلوی بابام وداداشم نمیپوشم هنوزم

بالاخره منم مامان شدم.روز11اردیبهشت 1398 دخترکوچولوی من ساعت16و35 دقیقه به دنیا اومد😍😍😍
فک کنم از بابای من حساس تر وجود نداره فلذا چادر میپوشیدم😂😂😂😂

جلو شوهر عقدی؟!

اگر زندگی خانوادگی پرتنشی داریم و تحصیلات و تخصص در زمینه خانواده نداریم نسخه ناموفق زندگی خودمون را برای بقیه نپیچیم ! مثال: همه مردها فلانند، همه زنها فلانند، به شوهر رو نده، جواب بدیشونو با بدی بده، ازدواج نکن، ازدواج بکن، بچه بیار زندگیت شیرین شه... حسن ختامشم اینه که روانشناس و مشاور هیچی حالیشون نیس من خودم یه پا مشاورم!  شما اگه بیل زن بودی که در خونه خودتو سرسبز کرده بودی عزیزدل   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز