2777
2789
عنوان

لباس برا عید 😓😓😓

521 بازدید | 29 پست

میدونم هنوز خیلیی مونده هاا ولی من از الان استرس گرفتم ک چه لباسی بگیرمو بپوشم😓😓😓

اگر تو بچه بودی،به این ادم بزرگی ک الان هستی میبالیدی؟!(:
تورو خدا به ما استرس وارد نکن لااقل😂😂😂 

😂😂واقعا من استرسم گرفته از الان بین چندتا مدل لباس موندم 😓😓😓خیلی سختمه انتخاب کنم

اگر تو بچه بودی،به این ادم بزرگی ک الان هستی میبالیدی؟!(:

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خوشا به سعادت بخاطره این دله بی دردت 😐

حالا انشالله یه خوب و شیکشو گیر بیاری ما هم واست دعا میکنیم😁😁😁


آهای غمی که مثله یه بختک رو سینه من شده ای آواره    از گلوی من  دستاتو بردار، دستاتو بردار  از گلوی من از گلوی من دستاتو بردار ، دستاتو بردار      💔 جای خالیت تو قلبم یه سوراخه عمیقه ،بابایی💔                    

من. اصلا عید لباس نمیخرم .  اشتباه محض هست . هر چی جنس بنجال هست میارن با قیمت دوبله میفروشن . در طول سال خرید میکنم . بعدشم فروشنده ها همه یک کلام و ی قرون هم تخفیف نمیدن

به هیچ کس حسودی نکن . وقتی نمیدونی که خدا شاید در برابر چیزی که بهش داده یه چیزی رو هم ازش گرفته .   
واقعا انقده مهمه ؟ از بچگی از لباس نو برای عید متنفر بودم 

عه چرا اخه من برعکس تو خیلیی ذوق داشتم از بچگی

اگر تو بچه بودی،به این ادم بزرگی ک الان هستی میبالیدی؟!(:
خوشا به سعادت بخاطره این دله بی دردت 😐 حالا انشالله یه خوب و شیکشو گیر بیاری ما هم واست دعا میکنیم ...

ووییی مرسی😂😂

اگر تو بچه بودی،به این ادم بزرگی ک الان هستی میبالیدی؟!(:
من. اصلا عید لباس نمیخرم .  اشتباه محض هست . هر چی جنس بنجال هست میارن با قیمت دوبله میفروشن . ...

اخه نمیشه اینجوری 😓

اگر تو بچه بودی،به این ادم بزرگی ک الان هستی میبالیدی؟!(:
اخه نمیشه اینجوری 😓

آره خیلیا مث شما شور و شوق لباس عید دارن . ولی من بدم میاد . فقط یادمه بچه بودم واسه عید لباس برام میگرفتن .از وقتی که مستقل شدم دیگه عید لباس نخریدم

به هیچ کس حسودی نکن . وقتی نمیدونی که خدا شاید در برابر چیزی که بهش داده یه چیزی رو هم ازش گرفته .   
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792