2789
عنوان

صورت زشت من😭💔

| مشاهده متن کامل بحث + 21912 بازدید | 323 پست

استازتر علاف نکن بزار دیگه

آقا امام زمان عج برا سلامتی شما قرآن میخونم شما هم  درپیشگاه حق برا سلامتی فرزندم دعا کنید به موقع وسالم بدنیا بیاد. قطعا فرزندی که دعای ولی  عصر عج همراهشه هم سالمه هم زیبا.نینی سایتیای عزیز محتاج دعاتونم. 

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

اگه نمیزاری بریم

آقا امام زمان عج برا سلامتی شما قرآن میخونم شما هم  درپیشگاه حق برا سلامتی فرزندم دعا کنید به موقع وسالم بدنیا بیاد. قطعا فرزندی که دعای ولی  عصر عج همراهشه هم سالمه هم زیبا.نینی سایتیای عزیز محتاج دعاتونم. 
همه عملا ک مصنوعی نمیکنه  الان مماغ من مصنوعیه؟

حالا دماغ اگه بزرگ باشه واقعا خوبه عملش ولی ژل زدن لب هرمدلیش هر جوریش که باشه غیر طبیعی میشه معصومیت چهره رو از بین میبره...


.نیست نشان زندگی تا نرسد نشان تو.اللهم عجل لولیک الفرج
خداروهزار مرتبه شکر خیلی خوشهال شدم که یه دختره ساده دل پاک خوشبخت شد ایشالله همیشه باهم خوش باشین چ ...

ممنون گلم 

امیدوارم شما هم خوشبخت بشی 

ولی به نظر زشت نیستیا فقط اعتماد به نفس نداری وگرنه تو کلاس ما که از خیلی دخترا خوشگل تری تازه اونا که کلی غرور واعتماد به نفس دارن 

ادما حسی که دارن و بهم منتقل میکنن احتمالا تو هم حس زشت بودنتو به بقیه منتقل میکنی واسه همین اینجوریه 

از این به بعد فقط به این فک کن که من خوشگلم 

💚💜You and me together, nothing is better
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

مامالی جون

asarvi | 29 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز