2777
2789
عنوان

تیر کشیدن سینه

35929 بازدید | 33 پست

سلام 

از سر شب تاحالا دوین باره ک یهویی سینه چپم تیر میکشه انگار سیخ میزنن توش و نفسم بند میاد نمیتونم نفس عمیق یا نفس درست حسابی بکشم 

دفعه اول درد شدی تر بود

الان کمتر ولی نفس سخت میکشم

علتش از چیه تاحالا اینطور شدید؟

از علائم سرطان نباشه

امروزم تازه پری شدم

خدای مهربون مرسی که پناهمی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نترس سرطان اولش اصلا درد نداره لخاطر همین میگن دایم خودتونو معاینه کنین

من همیشه چک میکنم توده ایی چیز مشکوکی ندیدم اولین باره درد بدیه

خدای مهربون مرسی که پناهمی
نه بابا سرطان کجا بود دختر..عصبی یا ناراحت نشدی یا استرسی چیزی

دقیقاا... منم ناراحت میشم اینطور میشم

امروزی جوری بغلم کن 💑انگار ک فردا میمیرم....فردا چطور ؟فردا جوری بغلم کن انگار ک از مرگ برگشتم😍

شايدم سينه هات فيبروكيستيكه اينا خوش خيم هستن فقط موقع پريود يكم دردناك ميشن سعي كن بيشتر سبزيجات بخوري سردي كم بخور گوشت اين مدل سينه هارو بدتر ميكنه ميوه بخور آب بخور خود به خود خوب ميشه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز