2777
2789

شاید معدت هلیکو باکتر داره یه آندوسکپی بدی بد نیست

ای یار بکِش دستم                                                              آنجا که تو آنجایی...                                                           مولانای جان

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نفخ هم زیاد میکنم  درد داره اندوسکپی

کلا التهاب معده یا هلیکوباکتر یا استرس باعث این علایم میشه، برا آندوسکپی حدود ۲۰ دقیقه خوابت میکنن با دارو و اصلا نمیفهمی چی شد خیلی راحته

فقط فقط جای تمیز و مطمین برو و سعی کن نوبتت اولین نفرا باشه

ای یار بکِش دستم                                                              آنجا که تو آنجایی...                                                           مولانای جان
کلا التهاب معده یا هلیکوباکتر یا استرس باعث این علایم میشه، برا آندوسکپی حدود ۲۰ دقیقه خوابت میکنن ب ...

من استرس ندارم دیشب تا صبح نفخ داشتم راستش قهوه خوردم یعنی برای قهوه هست؟من اکثر وقتا اینجوریم

دیروز سوزش معده شدید امروز نفخ یک هفته هم رعایت میکنم از غذا هاا خیلی شکمم صدا میده

پرهیز غذایی یه هفته ای که اثر نداره و کنار پرهیز باید دارو هم بخوری بسته به مشکلت ولی فعلا فلفل قهوه غذاهای کنسروی سوسیس و کالباس نخور

ای یار بکِش دستم                                                              آنجا که تو آنجایی...                                                           مولانای جان
من استرس ندارم دیشب تا صبح نفخ داشتم راستش قهوه خوردم یعنی برای قهوه هست؟من اکثر وقتا اینجوریم

قهوه محرک هست شاید معدت حساسه، یه متخصص گوارش خوب پیدا کن و تحت نظرش باش تا راحت بشی

ای یار بکِش دستم                                                              آنجا که تو آنجایی...                                                           مولانای جان
پرهیز غذایی یه هفته ای که اثر نداره و کنار پرهیز باید دارو هم بخوری بسته به مشکلت ولی فعلا فلفل قهوه ...

نه اصلا این چیزا هم نمیخورم قهوه برای اولین بار خوردم 

حالم بدتر شد


اره بخاطر قهوه شد من خواب نرفتم از نفخ.تا این حد هم تو پرهیز بودم نمیدونستم بده

ان شاالله زودتر خوب بشی چون بهم ریختگی معده آدمو کلافه میکنه

ای یار بکِش دستم                                                              آنجا که تو آنجایی...                                                           مولانای جان
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792