2789

برنج کته گذاشتم با تن ماهی یا گوجه بادمجون میخوریم فعلا دو دلم

همیشه چشم👀 به راه آسمون باش توهم با بوی😋 بارون🌧🌦☔مست🍷 میشی...یه روزی میرسه با گریه ی 😢شوق 😍تو هم با آسمون همدست 👐میشی..✌✌روزهای خوب خواهند آمد✌

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

گوجه بادنجانن

باشه😁

همیشه چشم👀 به راه آسمون باش توهم با بوی😋 بارون🌧🌦☔مست🍷 میشی...یه روزی میرسه با گریه ی 😢شوق 😍تو هم با آسمون همدست 👐میشی..✌✌روزهای خوب خواهند آمد✌
ذرت مکزیکی میخوام درست کنم 😁

اونکه شام نیس،ولی من خیلی دوس دارم

پس کی کرونا تموم میشه ،من به این حجم از زندگی مشترک عادت ندارم ،به من گفته بودن صبح میره شب میاد.... زن دوم نگیرین، یا زن دوم شمارو می‌کشه ، یا شما زن دوم رو میکشین ، یا زن اول هر جفتتون رو میکشه   
وای من عاشق اینم البته پیاز داغ فراوونم میزنم 😍😍😍😋😋😋 من هنوز نمیدونم چی داریم 

تا به حال اونجوری امتحان نکردم امشب اونجوری درست میکنم

عاشق ۲ تا دخترام هستم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز