2789
عنوان

ضرر موبایل

217 بازدید | 15 پست

سلام کیا مثل من شب از گوشی استفاده میکنن تا نزدیکای صبح اگه بخوام باردار بشم ضرری نداره من همش شب از گوشی استفاده میکنم بخاطر نت شبانه ی بسته اینترنت کلا منو شوهرم خوابمون نمیبره شب نزدیکای صبح میخوابیم  الان چند ماه هم میشه تقریبا حالا بنظرتون ممکنه خطر ایجاد کنه برای بارداری؟؟

ببین ضررش ثابت نشده اما شما جانب احتیاط رو در نظر بگیری بهتره.من از اول بارداریم هروقت میخوایم بخوابیم گوشیامونو میزاریم رو حالت پرواز.سعی کن میانگین ساعت استفاده رو کم کنی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هیچی ثابت نشده.مشکلات ژنتیکیو هم ربط میکنن به اشعه گوشی،اینجوری باشه باید همه بچه ها ناقص دربیان چون همه همسایه ها وای فای دارن کافیه یه سرچ ساده کنی

دوست عزیز کامنت بنده در یه تاپیک صرفا برای اظهار نظر برای صاحب تاپیکه لطفا افراد دیگه رپلای نکنید.با تشکر

وای فای اشعه اش واسه بچه ها ی توی خونه ضرر داره؟

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها و السرالمستودع فیها بعدد ما احاط به علمک... کی میشود تا انتقام سیلی زهرا بگیریم...آجرک الله یا صاحب الزمان
من ک 24 ساعت گوشی ب دستم  🙈 خدا خودش نی نی رو از خطرات احتمالیش حفظ کنه

منم 😐

نی قلیونتونم 😝 خانوما هرکس میدونه بگه من چکار کنم چاااااااق شم دارم میمیرم 😶😲مامانم میگه فقط دندونات مونده 😀 چند روز پیش تو سایت زدم ک وزن نرمالم چقدر باید باشه گفت دو کیلو اضافه وزن داری و با رژیم برای عید به فرم ایده الت برس🙁. من🤯سایت😌
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

سقط جنین

مهلا88888888 | 24 ثانیه پیش

واریزبیمه

maryam_13_80 | 43 ثانیه پیش
2791
2779
2792