زیباترین حس دنیا مادریست😍مادری فقط عشق وحال وبوس وبازی ولوس شدن وشیرین کاری نیست.مادری یعنی خستگی.....موی شونه نزده ...چای سرد....نصف شب بیدارموندن وسرگرم کردن بچه....نق زدن وگریه...بدغذایی...دعا برای پی پی کردن بچه یبوس...تعویض پوشک....ازهمه بدتر وقتی دستشویی داری وبچه نمیذاره بری😩😧.........مادربودن یعنی خودت وقف کسی کنی که عاشقانه دوستش داری هرچندبزرگ بشه یادش نمیاد😧
هفته های بالا هفته هشت ک هنوز اندازه کنجده😊از هفته بیست ب بالا خاستی از این پهلو ب پهلوی مخلف بشی آروم یا بشین یا اول ب طرف بالا بچرخ بعد یواش بچرخ ب سمت مخالف سریع نچرخ
روغن نارگیل اگ واس موی سر خوب بود موهای خود نارگیل اینجوری نبود ولامثل پشم بُـــز
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.