2777
2789
عنوان

مرکز بهداشت

483 بازدید | 19 پست

سلام خانوما.یه سوال داشتم.میخواستم ببینم مرکز بهداشت فقط برای اوناییه که باردارن یا بچه دارن یا همه میتونن برن؟ بعد چجوریه؟میشه یکی توضیح بده بهم

فال پاسور و تک نیت رایگان میگیرم براتون.درخواست دوستی بدین یا اینستا.ایدی اینستا fallkade_varagh 
همه میتونن برو بگو میخوام پروتده تشکیل بدی ولی کلا چیز چرتی نری بهتر😐😐

خب پرونده تشکیل بدم چی میشه؟ دکتر داره؟

فال پاسور و تک نیت رایگان میگیرم براتون.درخواست دوستی بدین یا اینستا.ایدی اینستا fallkade_varagh 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

@ولم_کنید_بابا  

بیا بیا بشینید تا صبح باهم حرف بزنید😂

مراحل روشنفکری در اروپا:                                         1-تحصیلات عالیه2-مدارک معتبر3-مطالعات گسترده4-اطلاعات عمومی بسیار بالا5-جامعه شناسی6-نوشتن کتاب7-نوشتن مقاله8-نظریه های تایید شده9-سفر به نقاط مختلف دنیا10-شخصیت و انسانیت بالا11- احترام به تمامی مذاهب و عقایدمراحل روشنفکری در ایران:1- کشیدن سیگار و خوردن قهوه2-مخالفت با دین و مذهب3-خواندن جملاتی چند از نیچه و...4-طلاق گرفتن5- موزیک خارجی گوش کردن6-سفرهای مكرر به تایلند7-نگهداری از سگ یا گربه و آن را به اندازه فرزنده نداشته عزیز شمردن8-مخالفت با چيزي كه بقيه موافقن9-موافقت با چيزي كه بقيه مخالفن😐😂😂   
خب پرونده تشکیل بدم چی میشه؟ دکتر داره؟

مثل بهتون میگه برفرض هرسه ماه ببا چکاپ میفرسستون بعضی درمانگاه های طرف قرار داد معاینه میکنن قرص ویتامین یا فشار داشته باشی قرص فشار لوازم جلوگیری از بارداری و... 


توان ما به اندازه ی امکانات در دست ما نیست،توان ما به اندازه ی اتصال ما با خداست🍂شهید عبدالله میثمی

اخ مرسی که هسی😢😢

همه ش فکرتم اتصال خانوم😂

مراحل روشنفکری در اروپا:                                         1-تحصیلات عالیه2-مدارک معتبر3-مطالعات گسترده4-اطلاعات عمومی بسیار بالا5-جامعه شناسی6-نوشتن کتاب7-نوشتن مقاله8-نظریه های تایید شده9-سفر به نقاط مختلف دنیا10-شخصیت و انسانیت بالا11- احترام به تمامی مذاهب و عقایدمراحل روشنفکری در ایران:1- کشیدن سیگار و خوردن قهوه2-مخالفت با دین و مذهب3-خواندن جملاتی چند از نیچه و...4-طلاق گرفتن5- موزیک خارجی گوش کردن6-سفرهای مكرر به تایلند7-نگهداری از سگ یا گربه و آن را به اندازه فرزنده نداشته عزیز شمردن8-مخالفت با چيزي كه بقيه موافقن9-موافقت با چيزي كه بقيه مخالفن😐😂😂   

هم واسه چکام بارداری مثل شنیدن صدای قلب بچه یا قبل بارداری گرفتن قند خون و تست پاپ اسمیر و اینا خوبه بعد تولد بچه هم نمودار رشد و قد و وزن بچه و واکسیناسیونش

میشه واسه سلامتی مامانم یه حمد بخونین😢خسته شد از بس درد میکشه😢
مثل بهتون میگه برفرض هرسه ماه ببا چکاپ میفرسستون بعضی درمانگاه های طرف قرار داد معاینه میکنن قرص ویت ...

مرسی که جواب میدیدی.یه سوال دیگه باید دفترچه بیمه داشته باشیم؟

فال پاسور و تک نیت رایگان میگیرم براتون.درخواست دوستی بدین یا اینستا.ایدی اینستا fallkade_varagh 
هم واسه چکام بارداری مثل شنیدن صدای قلب بچه یا قبل بارداری گرفتن قند خون و تست پاپ اسمیر و اینا خوبه ...

هزینه ش آزاده یا باید دفترچه داشته باشیم؟

فال پاسور و تک نیت رایگان میگیرم براتون.درخواست دوستی بدین یا اینستا.ایدی اینستا fallkade_varagh 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز