2777
2789
عنوان

بارداری

107 بازدید | 7 پست

سلام من هفت هفته و شش روزه ک باردارم بارداریم از نوع دی کوریونیک دی آمنیوتیک است سمت چپ دلم درد میکنه و گاهی حس پری دارم در روز شنبه خونریزی داشتم یکبار و بعد اون قطع شد و الان فقط لکه بینیه قهوه ایه در سونوی دیروزم پشت جفت سمت چپ ۱.۵ سی سی هماتوم هست 

خیلی نگرانم شیاف و آمپول پروژسترون استفاده میکنم و استراحت مطلقم ۱.۵ سی سی زیاده؟ کی لکه بینی قهوه ای و درد سمت جپم خوب میشه؟

انشالله که بلا دوره

الهی خوشی هم قدم باشه باتو ...الهی که چشمام نبینه غماتو ...الهی نبینم که بی تکیه گاهی ... فقط شادیاتو ببینم الهی  ❤🌸🌹🌺      میشه برا سلامتی پسرم 🐣 و ظهور امام زمان (عج) دو تا صلوات بفرستی... مرسی😍😘

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دیشب شش  هفته و شش روز بودم

آخه باید انوکسا بزنم واسه اون زود رفتم

اگه قلب تشکیل نشه میمیرم

بخدا دیگه قدرتش ندارم باز برام بلوک زایمان و دستخالی برگردم

خدایا چنان کن سرانجام کار/توخشنود باشی و ما رستگار
هفته چند رفتین سونوگرافی تشکیل قلب من دیشب رفتم گفت قلب نیس

اول هفته ی هفت ک رفتم صدای قلبشونو شنیدم شما هم اصلا نگران نباش میشنوی ایشالا ب زودی

دیشب شش  هفته و شش روز بودم آخه باید انوکسا بزنم واسه اون زود رفتم اگه قلب تشکیل نشه میمیرم ...

تا اواسط هفته ی ۸ صبر کن انقدر عجله نکن و نگران نباش منم خودم بخاطر هماتوم پشت جفت نگرانم ولی توکل ب خدا هر چی اون بخواد میشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز