2789

رمينگتون دارم، راضي ام، ولي نبايد هر روز استفاده كني مو اسيب ميبينه، 

خواهرمم تازگيا پرومكس خريده ميگه تعريفشو زياد شنيده ولي نميدونم خودش استفاده كرده هنوز يا نه

خبر دارى كه شهرى روى لبخند تو شاعر شد؟چرا اينگونه، كافرگونه، بى رحمانه ميخندى...؟!🌹🥀

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ممنون كه راهنماييم كرديد موهام فر نيست فقط حالت داره و مي خوام صاف و لخت بشه. تو اينترنت ديدم جنس هاي مختلف داره در اين مورد هم تجربه داريد كه مثلا سراميكي خوبه يا تيتانيوم؟

عزیزم به جای اتو یه برس حرارتی مارک خوب بخر چون موهات فر نیس لخت لخت میکنه آسیبم ننیزنه کار باهاشم خ ...

راستش من هم دودل بودم كه برس حرارتي يا اتوي مو. ولي فكر مي كردم برس نمي تونه لخت بكنه شما از برس استفاده كردي؟ ممنون ميشم جوابم رو بدي

راستش من هم دودل بودم كه برس حرارتي يا اتوي مو. ولي فكر مي كردم برس نمي تونه لخت بكنه شما از برس است ...

من موهام فر درشته الان یکساله برس حرارتی میزنم و راضیم مارک روزیا دارم از دیجی کالا خریدم خیلی خوبه

شده خاطره هات آرزوت شه؟
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز