2777
2789
عنوان

فلفل

95 بازدید | 6 پست

همش چیزای فلفلی هوس میکنم. علتش رو کسی میدونه.الان بقدری هوس فلفل کردم ذرت مکزیکی درست کردم توش پر فلفل ریختم.چیه دلیلش

این جهان بی‌من مباش و آن جهان بی‌من مرو

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم بدنت تبش بالاست ..منم شبیه شما عاشق فلفلم .در کنارش چیزای شیرین علاقه پیدا کردم ...  ...

الان چند وقته اینجوری شدم .قبلا اینجوری نبودم ظهر انقد دلم فلفل میخواست سیب زمینی سرخ کردم روش یه عالمه فلفل ریختم عین دیونه ها شدم

این جهان بی‌من مباش و آن جهان بی‌من مرو
منم همینطورم سر سفره همیشه فلفل هست و با همه چی میخورم حتی رو برنجم فلفل میزنم خیلی دوست دارم

عزیزم من یک هفتس اینجوری شدم و خیلی بده .تا نخورم فلفل اروم نمیشم

این جهان بی‌من مباش و آن جهان بی‌من مرو
عزیزم من یک هفتس اینجوری شدم و خیلی بده .تا نخورم فلفل اروم نمیشم

به نظرم با یه متخصص طب سنتی مشورت کنی خوب راهنماییت میکنه

به هر که می‌نگرم در شکایت است، در حیرتم که گردش گردون به کام کیست....
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792