برای بی بی چک فعلا زوده عزیزم. بزار یه چند روز بگذره اگه دیدی پریود نشدی برو ازمایش خون بده. من که بی بی چک رو قبول ندارم. خطا زیاد داره . با ازمایش خون سریع متوجه میشن.
بزرگترین عیب برای دنیا همین بس که بیوفاست. (حضرت علی علیهالسلام)
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
برو آز عزیزم. عروسمون چندتا مثبت شد چندتا هاله رفت از منفی بود
💞فان مع العسر یسری💞صبورانه در انتظار زمان بمان! هرچیزدر زمان خودش رخ می دهد باغبان حتی اگر باغش را غرق اب هم کند درختان خارج از فصل خود میوه نمیدهند .۱۴۰۱/۰۵/۱۸ درست زمانیکه انتظارشو نداری معجزه اتفاق میفته.خوش اومدی معجزه زندگیم
سلام عزیز بزار از موعدت بگذره بعد تست بزن بعدشم شاید تستات تاریخشون گذشته ولی از من به تو نصیحت صبر کن بعد برو تست بزن ان شاءالله که این ماه مامان میشی😍
خدایی کل هفته رو دنبال این بود چهار نفر بگه بی بی خطاس بدرد نخوره پیدا نمیکردم اگه بود مال سال۹۲،۹۳بود...الان که ما مطمین شدیم بی بی درسته همه میگن غلط زیاد داره😪😪😭😭