2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من همیشه روغن زیتون و یا سیاهدانه شب موقع خواب به شکمم و زیر شکمم میمالم . دوران پریود هم غذاهای سرد نمیخورم و بیشتر دمنوش آویشن و  دارچین و  شوید میخورم   . 

وقتی نظراتمون باهم فرق داره  احتیاجی هست به اینکه ریپلای کنیم و مخالفت کنیم(ادم عاقل اینکارو نمیکنه)  ؟؟؟؟ وزن حاضر 61  وزن هدف  54.تیکر وزنمه 

سیاهدونه و عسل هم خیلی خوبه

وقتی نظراتمون باهم فرق داره  احتیاجی هست به اینکه ریپلای کنیم و مخالفت کنیم(ادم عاقل اینکارو نمیکنه)  ؟؟؟؟ وزن حاضر 61  وزن هدف  54.تیکر وزنمه 
من همیشه روغن زیتون و یا سیاهدانه شب موقع خواب به شکمم و زیر شکمم میمالم . دوران پریود هم غذاهای سرد ...

من شبا کیسه ابگرم میذارم یکم گرم شد روغن سیاهدانه میزنم بعدش میبندم باز کیسع ابگرم میذارم... روزانم دمنوش گرم میخورم سردیجاتم محدود کردم خیلییی... دیگه نمیدونم باید چیکار کنم

من شبا کیسه ابگرم میذارم یکم گرم شد روغن سیاهدانه میزنم بعدش میبندم باز کیسع ابگرم میذارم... روزانم ...

این خودش کلی کمکت میکنه . اکر رازیانه هم برات ضرر نداره بخور

وقتی نظراتمون باهم فرق داره  احتیاجی هست به اینکه ریپلای کنیم و مخالفت کنیم(ادم عاقل اینکارو نمیکنه)  ؟؟؟؟ وزن حاضر 61  وزن هدف  54.تیکر وزنمه 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز