2789
عنوان

بی بی چک

| مشاهده متن کامل بحث + 293 بازدید | 36 پست
اره دیگه معمولا از چند روز قبل هم نشون ميده روز موعد هم که حتمی هستش مگه اینکه خیلی شرایط خاص باشی&n ...

اخه هیچ علائمی ازبارداری هم ندارم.فقط جدیدن سوزش ادرارگرفتم میگم شایدبخاطرهمین پریودنشدم

خداياخودت چشم بد رو از زندگيم دور كن🙏🏻

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ان شاالله به سلامتی

با اولین ادرار صبح بزاری بهتره

فَاصبِر اِنَّ وَعدَالله حق وَلایَستَخِفنَّک الَّذینَ لایوقِنون...... مُهری از مِهر ❤حسین(ع) ❤حک شده بر یاقوت دلم .. از ازل تا به ابد شکر کنم حکاک را❤
اخه هیچ علائمی ازبارداری هم ندارم.فقط جدیدن سوزش ادرارگرفتم میگم شایدبخاطرهمین پریودنشدم

خب علاعم ممکن هستش به این زودی خودشو نشون نده برای هر نفر متفاوته ولی سوزش ادرار نشونه عفونت هستش اگه دیدی باردار نیستی حتما آزمایش بده درمان کن چون عفونت برای باردار شدن خوب نیست چند تا خشک کن بخوری خوب ميشه ولی باید حتما پیگیر باشی

خدا جونم مرسی که نی نی منو گذاشتی تو دلم مراقب کوچولوم باش بیمه ی حضرت علی و حضرت فاطمه میکنم نی نی مو خدا جونم هیچکی رو چشم انتظار مامان شدن نذار به همه نی نی بده ممنون يه صلوات برای کوچولوم مهمونم کن
خب علاعم ممکن هستش به این زودی خودشو نشون نده برای هر نفر متفاوته ولی سوزش ادرار نشونه عفونت هستش اگ ...

ممکنه چون سوزش دارم باردارنباشم؟اخه ازچندنفرپرسیدم گفتن ربطی نداره توبارداری هم ممکنه سوزش بگیری...سوزشم چندروزبعدازاقدام کردنم گرفتم

خداياخودت چشم بد رو از زندگيم دور كن🙏🏻
من دیروز گزاشتم ولی هنوز یه هفته تا پریودی مونده ولی مثبت زد فک کنم از تاریخ آخرین نزدیکی حساب میشه

بسلامتی عزیزم.امامن چندبارزدم منفی شده بودالان دیگه میترسم بخاطرهمین میخوام بذارم خیالم راحت بشه ازپریودیم ک نمیشم

خداياخودت چشم بد رو از زندگيم دور كن🙏🏻
ممکنه چون سوزش دارم باردارنباشم؟اخه ازچندنفرپرسیدم گفتن ربطی نداره توبارداری هم ممکنه سوزش بگیری...س ...

سوزش همه ميتونه از بارداری باشه هم عفونت انشالله که برای تو از بارداری هستش 

خدا جونم مرسی که نی نی منو گذاشتی تو دلم مراقب کوچولوم باش بیمه ی حضرت علی و حضرت فاطمه میکنم نی نی مو خدا جونم هیچکی رو چشم انتظار مامان شدن نذار به همه نی نی بده ممنون يه صلوات برای کوچولوم مهمونم کن
سوزش همه ميتونه از بارداری باشه هم عفونت انشالله که برای تو از بارداری هستش 

اخه قبلشم ازمایشو چکاب کامل کردم هیچ عفونتی نداشتم


خداياخودت چشم بد رو از زندگيم دور كن🙏🏻
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792