2789
عنوان

رئیس احمقم 😖😖😖😖

1871 بازدید | 89 پست

با کارمنداش مثل معذرت میخوام گوسفند رفتار میکنه منو و همکار هر دو استاد و فوق لیسانسیم تو اتاق بعد چند روزه خدمه نیومده مرخصی ما همیشه خودمون میزامون تمیز میکنیم امروز به من میگه میمیرید حالا تا اقای قاسمی مرخصی خودتون اتاقتون تی و جارو بزنین 😖😖😖منم گفتم مگه من خدم شما که انقدر فکر اقای قاسمی هستین خودتون کارشا انجام بدین اقای دکتر الان داره واسم نامه توبیخی میزنه چرا انقدر بعضی از ادما بیشعورن 

یه روز خوب میاد واسه هممون☺️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فک کنم رفته پشته میز خیلی هوا برش داشته بدبختو

اینجور آدما گناه دارن چون به زور دوس دارن همه دوستشون داشته باشن وبهشون احترام بزارن

تقدیم به یگانه مادرشوهرم.وقتی اومدی نفهمیدم کی اومده وقتی رفتی فهمیدم کی رفت...😜
خب طی بزن.  من کلاس خودمو تمیز میکنم. جلو شاگردان. خم میشم اشغال ها رو از زیر نیمکت ها جمع میک ...


این مورد با یه اداره فرق میکنه . اینم که آدم خودش بخواد اینکارو بکنه با اینکه یه رئیس بیاد با اهانت از آدم اینکارو بخواد هم خیلی فرق میکنه

کتاب بخونیم لطفا .هرچی شد داستانی ،علمی ،فلسفی ، مذهبی،شعر ، تخصصی . مطالعه بیشتر ...جامعه ای توانمندتر
خب طی بزن.  من کلاس خودمو تمیز میکنم. جلو شاگردان. خم میشم اشغال ها رو از زیر نیمکت ها جمع میک ...

نه عزیزم من نمیتونم اینکارا بکنم چون کار من تعریف شدس خدمه میتونه بره درس بده که من طی بزن هر کسی تو اداره یه کار مشخصی داره 

یه روز خوب میاد واسه هممون☺️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792