2789
عنوان

حجم کم پریود

602 بازدید | 24 پست

سلام بچه ها من پلی کیستیکم  و ۳۷سالمه  دو سه سالی میشه حجم پریودم خیلی کم شده الان کلا یه روز خونریزی کم  و نمیدونم چکار کنم  بنظرتون دارم یایسه میشم  دارم سه ماه لتروزول میخورم بنظرتون با این وضع امیدی به بارداریم هست 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


برای آزfsh lh باید روز 3 یا 5 پریود باشه  برید دکتر براتون مینویسه

اها  اینو  دو سال  پیش  دادم یادمه روز سوم پری بودم  خوب  بودم  ینی  لازم  الانم  دوباره بدم ؟

من دقیقا مثل شمام موضوع یمی از تاپیکها سال پیشم هم بود، رفتم ارمایش وسونو،هردو عادی بود،اما دکترم گفت خب قرار نیست یهو یایسه بشی سالها تعداد روزها کم میشه، حجم خون کم میشه ،بعد چند سال نامنظم میشه وبعد تمام یائسه میشی، نکران نباش سالمی،الان 38سالمه،4روزه تمام میشه ودوروز خونریزی عادیه دو روز کم،اما خب دور وبر40-45همه با همین روندیائسه میشن 

سراسر زندگی من معجزه بود 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

کم خونی

سبز65 | 13 دقیقه پیش
2791
2779
2792