برو جای خوب بکار
فقط همین. هیچ مشکلی هم پیدا نمیکنی
اون بحث خراب شدن ناخن یک کم اغراقه
چون ناخن چون پوشش پیدا میکنه و هوا نمیخوره نرم میشه. و اگر کاشت رو دربیارن بعد از یک ماه مثل سابق میشه. البته جای خوب بری و کاربلد باشه
اگر تهرانی برو پیش غزاله تواضعی. تو اینستا بزن اسمش رو .اسم بیزینسش کریستال نایل هست