2777
2789
عنوان

ری کردن برنج

684 بازدید | 6 پست

سلام دوستان من نمیدونم چرا برنج درست میکنم انقد به دستم کم میاد مثلا مادرشوهرم سه تا پیمونه میذاره یه عالمه میشه من میذارم یه قابلمه کوچیک میشه دمی و آبکشم خیلی فرق نداره آبکش یکم فقط بیشتر میشه نمیدونم چرا

تا جای کسی قرار نگرفتی قضاوتش نکن که اگر کنی جاش قرار میگیری
ابکش که کردی روش آب صورت بریز.. یا آب سرد بشور

  آب صورت چیه خواهر؟

زن بودن‌ خیلی‌ قشنگه‌! چیزیه‌ که‌ یه‌ شجاعت تموم‌ نشدنی‌ می‌خواد! یه‌ جنگ که‌ پایان‌ نداره‌! خیلی‌ باید بجنگی‌ تابتونی‌ بگی‌ وقتی‌ حوا سیب ممنوعه‌ رو چید گناه به‌ وجود نیومد، اون‌ روز یه‌ قدرت باشکوه‌ متولد شد  که‌ بهش نافرمانی‌ می‌گن‌!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ابکش که کردی روش آب صورت بریز.. یا آب سرد بشور

همین کارو میکنم با آب سرد میشورم. البتع بیشتر برنجامو کته میکنما ولی کم میشه بازم

تا جای کسی قرار نگرفتی قضاوتش نکن که اگر کنی جاش قرار میگیری
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز