2777
2789
عنوان

دلم گرفته

| مشاهده متن کامل بحث + 976 بازدید | 119 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اینا رو بیخیال ، من که الان فکر میکنم کم کاری یا پر کاری تیروئید دارم رو بچسبین نکنه باردارم و اینا علایمشه

خدایا کمکم کن... خدایا فرزندم خوشبخت باشه همیشه

بچه ها دکتر بهم 6 تا جنتامایسین داده هر 12 ساعت کلییییییی به دخترم گفتم آمپول عالیههههه برای سلامتی ..... هر 12 ساعت میاد کنار آمپول زنه وای می ایسته با یه غروری به من نگاه میکنه منم نمیدونییییییییید چه سخته تو همچین شرایطی قهرمان بچه باشید :D خلاصه به این باور رسیده مردم چرا از آمپول میترسن وقتی یه سوزنه کاملا بی درده؟؟؟؟؟
شان ای دقیقا حالتو تجربه کردم.دکتر بهم چندتا ویتامین دی داده بود همش دخترم بالا سرم وامیستاد و میگفت ببین اصلا ترس نداره گریه نکنیا و هزارتا جمله کودکانه ی دیگه.حتی یه آخ کوچیک رو هم باید قورت میدادم که کم نیارم پیشش
مریم جان از این جا کاردی که عکس گذاشتی دارم اما جان خودم نمی دونستم اسمش چیه...!!!
///اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم/// خدای کریم! برای دو فرشته ی پاکی که بهم عطا کردی ممنونم.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز