2777
2789
عنوان

دلم گرفته

| مشاهده متن کامل بحث + 976 بازدید | 119 پست
شان ای جان گفتی مربی شنا هستی استخر می ری بدتر نشی یه موقع. ترو خدا مواظب خودت باش خانمی.
///اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم/// خدای کریم! برای دو فرشته ی پاکی که بهم عطا کردی ممنونم.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

واقعا درد دل با دوستان مجازی نعمت بزرگیه ها، خداروشکر آدم دلش وا میشه کاش پدر و مادرامونم میتونستن بیان نی نی سایت

خدایا کمکم کن... خدایا فرزندم خوشبخت باشه همیشه

من ازمایش داده بودم کاملا نرمال بودم . دوسه ماه بعد خیلی پرخاشگر و افسرده و بیحال بودم . دوباره ازمایش دادم دیدم کم کاری نهفته تیرویید داشتم که اگه نمیفهمیدم رو مغز جنین اثر میذاشت خلاصه دارو مصرف کردم یه کم بهترم منم بعد فوت بابام اینطور شدم
شان آی شد قهرمان این تاپیک...حالا میریم سراغ مسایل خصوصی ههههههههه چندسالته؟یه بچه داری؟تک فرزند میمونی؟از گذشتت و عملکردت راضی هستی که اعتماد به نفس داری و شادی و به آینده هم امیدوار
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز