2777
2789
عنوان

غرور؟

110 بازدید | 6 پست

شوهرم بهم میگ از زنهای مغرور بدم میاد زن سابقمم مغرور بود. ولی ما هروقت قهر میکنیم من آشتی میکنم، همیشه هم خودمو واسش لوس میکنم ادای جوجه درمیارم. کجا مغرورم. فقط موقع عصبانیت یا اینک ی ماست میخاد بخره میگ ندارم بگو مامانت پول بریزه کارتم یا نخور. ماسته مثاله همچی ذره ذره خرید خونه منظورمه. اون موقع داغ میکنم اعصابم خرد میشه بهش میگم وظیفه توئه ن مامانم مگ من زن مامانمم. این غروره مگ؟؟ یبار ک قهر بودیم نمیدونم چجوری آشتیمون شد گفتم عه کی آشتی کردیم یهو جدی گفت از بس دلقکی. بدم اومد گفتم خودت دلقکی بی ادب باز قهر کردیم.کاش یکم شعورداشت ای خدا. 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

يك چيزي ياد گرفته هي تكرار ميكنه 

تو كه مغرور نيستي 

اما خيلي هم تو دست و پا نباش 

منم خيلي حرف ميزنم و ميخندم يك مدت همش تو دست و پاش بودم اصلا بهم محل نميداد 

رفتم مشاوره گفت يكم از دست و پاش بيا بيرون بهتر ميشه.

اما تحت هيچ شرايطي از مامانت پول نگير شوهرت از ان ادم هايي كه تا بتوانه از بقيه پول ميگيره 😐😐😐

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز