2777
2789
عنوان

و باز هم موش

168 بازدید | 19 پست

بچه ها سلام ما الان سه شبانه روزه همه جای خونه چسب موش گذاشتیم با انواع طعمه ها مثل خیار و پفک و گردو 

خودمونم اومدیم خونه مامانم روزی دو بار همسرم سر میزنه 

ولی خبری نیست 

یعنی رفته؟

 لطفا این تاپیک رو‌مطالعه بفرمایید:من برای اقدام آماده ام یعنی چه؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من بار اوله در زندگیم با این مشکل روبرو میشم تجربه ای هم ندارم 

ما تجربه داریم مثلا ولی موشا از ما زرنگ ترن ....یا خودشون میرن یا مجبور میشیم با دستکش بگیریمشون«خیلی ترسناک فقط ی نفر تو خانوادم همچین جرعتی داره» چون اصلا دم ب تله نمیدن

همون چسب موش کافیه بزارید چندجاي خونه مثل پشت یخچال یا زيرگاز و کابینت راحت می شید 

سلام دوستان نی نی یار زحمت کشید منو ترکوند منم با کاربری جدیدم اومدم چون دلم تنگ شده بود نمیدونستم جواب بعضيارو ندم برگشتم😊😊😊

ماهم الان چند روزه یه موش ریز اومده همشم تو اشپزهونه اس ولی دم به تله نمیده اصلا هیچ خوراکی هم ندازیما نمیدونم چجوری سیر میکته خودشو زیر کابینتا فضله شو همه جا میبینم دیگه کلافم کرده 

یا حضرت رقیه امید هیچ کسو ناامید نکن  *فاالله خیرا حافظا و هو ارحم الراحمین *
ماهم الان چند روزه یه موش ریز اومده همشم تو اشپزهونه اس ولی دم به تله نمیده اصلا هیچ خوراکی هم ندازی ...

یعنی تله گذاشتین ولی نمیشه؟ 

 لطفا این تاپیک رو‌مطالعه بفرمایید:من برای اقدام آماده ام یعنی چه؟
همون چسب موش کافیه بزارید چندجاي خونه مثل پشت یخچال یا زيرگاز و کابینت راحت می شید 

آخه چند روزه گذاشتیم ولی خبری نیست 

 لطفا این تاپیک رو‌مطالعه بفرمایید:من برای اقدام آماده ام یعنی چه؟
ما تجربه داریم مثلا ولی موشا از ما زرنگ ترن ....یا خودشون میرن یا مجبور میشیم با دستکش بگیریمشون«خیل ...

پس ممکنه تو چسب موش نیفته ولی همچنان تو خونه باشه؟ 

 لطفا این تاپیک رو‌مطالعه بفرمایید:من برای اقدام آماده ام یعنی چه؟
آخه چند روزه گذاشتیم ولی خبری نیست 

خب یا رفته یا گوشه کنارا مرده

سلام دوستان نی نی یار زحمت کشید منو ترکوند منم با کاربری جدیدم اومدم چون دلم تنگ شده بود نمیدونستم جواب بعضيارو ندم برگشتم😊😊😊
خب یا رفته یا گوشه کنارا مرده

روانی شدم 

اگه رفته از همونجا که رفته برمیگرده 

اکه مرده هم که بدتر 

قشنگ احساس میکنم زندگی تاریکه 🤪

 لطفا این تاپیک رو‌مطالعه بفرمایید:من برای اقدام آماده ام یعنی چه؟
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز