2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من لوبیا رو یه روز قبل خیس میکنم. وقتی هم میجوشونم آبش رو نمیریزم.

 راه و رسم مردن را در مجال زندگانی دنیا نیاموخته ایم. چه گرانبهاست در نظر پروردگار، مرگ پاکان؛ همچنان که چیزهای کمیاب گرانبها هستند. به شما راست میگویم، به راستی من در این جهان به امتیازی آمده ام که تا کنون به هیچ بشری داده نشده حتی به...  ،زیرا خدای ما انسان را نیافرید که در جهان او را باقی بگذارد بلکه او را آفریده است تا در بهشت بگذاردش. 🍀 jesus christ.  به نام قدرت مطلق، نيروى برتر، نيرويى كه قدرتت از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب گسترده شده. Angel 

لوبیا دو ساعته میپزه. 

نه من آب لوبیا رو نمیریزم. چون هم نفخ داره هم چون آبش قرمزه خورشتو قرمز میکنه دوس ندارم

بعضی زن‌ها تصمیم میگیرن دنبال مردها برن. بعضی زن‌ها تصمیم میگیرن دنبال آرزوهاشون برن.

من معمولا لوبیا را خیس نمیکنم، میریزم تو کاسه توش آب میریزم میذارم تو مایکروفر با قدرت زیاد ۵تا ده دقیقه بجوشد، بستگی به میزانش داره,اینجوری نیم پز میشه، وقتی زمانش تموم شد، ده دقیقه هم همین جوری میذارم تو آبش بمونه و خیس بخوره بعد آبش را خالی میکنم و لوبیا را میریزم تو قابلمه، دیگه زود میپزه

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز