2777
2789
عنوان

سونو ان تی

347 بازدید | 50 پست

سلام

بچه ها من باردارم. اگر از روز اول اخر پریودیم حساب کنم. میشم ۱۰ هفته و ۴روز

یعنی هفته اول رو هفته یک حساب میکنم

دکتر گفت ۱۲هفته ات ک تموم شد برو سونو ان تی!

ولی توی حساب کتابش آخر هفته ۱۱ رو میگفت

حالا من چیکار کنم؟ همون دو  سه هفته دیگه برم ک ۱۲ هفته ام تموم میشه؟

شما کی رفتین؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من فردا قراره برم برات تو دفترچه نوشت برا من ننوشت نه غربالگری و نه ان تی موندم فردا چیکا کنم


اره برام اون هفته نوشت‌. همو سونو و هم ازمایش

حتما برو تو دفترچه بنویسه فکر کنم گرونه آخه

مگه دکترت هفته هاتو بهت نمیگه؟سونو اولت باید برات مینوشت چند هفته ای


چرا همون ۱۰ هفته ام‌. ولی نمیدونم چرا گیج حساب کرد. گقت هفته ۱۲ تموم ک شد فرداش برو

ولی بجای دو هفته بعد. هی گفت یه هفته بعد. بهشم گفتم ولی باز متوجه نشد


من رفتم دوازده هفته وچهارروزم بودمیشه بذاری دوروزبگذره مشکلی نیس ازیازده هفتگی تاسیزده هفتگی میرن


یعنی دکتر به من گفته توی هفته ۱۳ برم

دیر نمیشه؟ استرس میگیرم :(

دکتر تو چی گفت؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

باب الحوائج

hadiseeeee | 43 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز