2777
2789
عنوان

جدایی 🙁

881 بازدید | 48 پست

تموم شدش 

امروز وقتی باهاش برم بیرون برا خریدن کیک تولد داداشم بهش میگم

عذر میخوام ک من عاشقت شدم

عذر میخوام ک خیلی دوست داشم

عذر میخوام ک هرثانیه میخواستم با تو باشم

عذر میخوام اگه موجب ناراحتی شدم

عذر میخوام ک نمیتونم فراموشت کنم

ولی باشه ببین من بزرگ میشم خیلی بهم میگفتی جوجه ای اره جوجه ام

کارا سودام(عشق سیاهم) تویی وهمیشه عشق اولم میمونی تو واقعی ترین حس من بودی خیلی دوست داشتم

دیگه تو فقط پسرخالمی 

بعدشم مث قبل من بهت داداش میگم اگه بخوای نخوای هم کلا صدات نمیزنم فقط میگم این کار داره باهات اسمتو نمیارم

زشته من اسمتو صدا میزنم اول از همه طرف ناراحت میشه فک میکنه یه خبریه بینمون

اینارو بگم مطمئنا گریه میکنم 

دیگه نمیتونم ب چشماش زل بزنم

دیگه نمیتونم دستاشو بگیرم

دیگه نمیتونم بهش نزدیک شم

دیگه نمیتونم بغلش کنم 

ولی هرروز ببینمش خیلی سخته چقدر عذاب اوره

😫😭

جدایی مون مبارک باشه 

منم سنگ نیستم فقط یه عده از آدمهایی اومدن تو زندگیم ک همه احساساتمو کشتن و دیگه نسبت به کسی احساس خوبی ندارم 💔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

علامت

00meliiikaa00 | 1 ثانیه پیش

حق👌🏻

mim_min | 12 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز