2789
عنوان

قرص لاغری

111 بازدید | 15 پست

یه کانال عضوم یه قرص داره ۱۸ گیاهه از چت مشتریاش اسکرین گرفته گذاشته انقد خوب کم کردن. ماهی ۱۰ کیلو. حالا من سفارش دادم اگه ماهی پنج کیلو هم کنم خیلی راضی ام به نظرتون خوبه؟تازه چند نفر گفتن چندماهه نخوردیم بازگشت هم نداره وزن. قیمتش ۱۸۰ تومنه حالا من و خواهرم نصف نصف خریدیم تا وسط دوره میفهمیم خوبه یا نه اگه خوب بود یکی دیگه بگیریم. خدا کنه جواب بده

تا جای کسی قرار نگرفتی قضاوتش نکن که اگر کنی جاش قرار میگیری

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

طبيعي سخته اخه من الان دوماهه ميگم از امشب شام نميخورم وقت شام ميشه ميخورم

تازه مم تا ۸ شب سرکارم میرسم انقد گشنمه

تا جای کسی قرار نگرفتی قضاوتش نکن که اگر کنی جاش قرار میگیری

آقا منم رفتم قرص گیاهی سیکل از عطاری گرفتم 80 تومن....گفت ضد اشتهاعه الان 10 روز است اصلا ااااااشتهام کم نشده اما معذرت میخوام ملین هست....اما نکته اش اینجاست به خاطر اینکه پولم حروم نشه و غصه نخورم خودم جلو اشتهام رو.میگیرم و کم میخورم. الانم 2 کیلو کم کردم. حالا شما هم بخور مطمینا همین که آدم تصمیم به لاغری بگیره هر جوری هست یا اثر قرص یا تلقین یا مثل من خسیسی خخخ کم میکنه 

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

[QUOTE=75277047]تازه مم تا ۸ شب سرکارم میرسم انقد گشنمه[/QU

نمیشه که شام نخوری سبک بخور برو دکتر تغذیه اگه به ماهی پنج کیلو راضی هستی خیلی آسونه با رژیم متناسب و یساعت پیاده روی حله

آقا منم رفتم قرص گیاهی سیکل از عطاری گرفتم 80 تومن....گفت ضد اشتهاعه الان 10 روز است اصلا ااااااشتها ...

آره دقیقا راست میگی. 

تا جای کسی قرار نگرفتی قضاوتش نکن که اگر کنی جاش قرار میگیری
[QUOTE=75277047]تازه مم تا ۸ شب سرکارم میرسم انقد گشنمه[/QU نمیشه که شام نخوری سبک بخور برو دکتر تغ ...

نمیدونم والا . دکتر تغذیه هم رفتم ارادم‌کم شده کلا. حالا اینو سفارش دادم دوشنبه میرسه همین حالت کمکی هم دتشته باشه واسم خیلی خوبه

تا جای کسی قرار نگرفتی قضاوتش نکن که اگر کنی جاش قرار میگیری
انشالله که لاغر شی سعی کن در کنارش ورزش کنی. پیاده روی سریع خیلی عالیه و اینکه هله هوله و شیرینی ر ...

انشالله. آره پیاده رویمم شروع میکنم حتما

تا جای کسی قرار نگرفتی قضاوتش نکن که اگر کنی جاش قرار میگیری
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز