2777
2789
عنوان

شب عید چه کنیم ؟

209 بازدید | 17 پست

ما خداروشکر مشکلی نداریم اما وقتی میرم فروشگاه قیمتها رو میبینم سرم سوت میکشه خیلی ناراحت میشم خدایی خیلی همه چی گرون شده خیلئییییییییی

وقتی جایی میریم مهمونی اصلا دلم‌نمیاد چیزی انچنان بخورم مگر اینکه واقعا بدونم هیچ مشکلی ندارن هفته پیش پسته اکبری دیدم درشت و عالی ۲۹۰ تومان یعنی شب عید چی میشه 

به شوهرم گفتم بیکاری میخوای برای عید اجیل بخریم ولش کن بابا بیا خرج مسافرت کنیم بیخیال خرید عید فکر کنم اصلا امسال زیاد کسی دیو بازدید نره من که خودم ترجیح میدم خرج سفر کنم تا تنقلات عید اخرم همش میمونه بعد عید خراب میشه 




نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تا عید  کی مرده وکی زندس خواهر من بعدش مگه مجبوریم یه میلیون فقط بدیم اجیل؟بقول شما ادم میره س ...

شب یلدا احتمالا ما خونه خاله ام هستیم یا خونه مادرشوهرم پس مشکلی نداریم 🤣🤣🤣🤣🤣🤣




من دو هفته س سرما خوردم و غذاهای ابکی و کم چرب درس میکردم با شوهرم داشتیم از بین میرفتیم از گشنگی حالا امروز چلو گوشت گذاشتم یکم سرحال شدیم ب۵د یاد کسایی افتادم که ندارن بعضی غذاها رو بخورن خیلی ناراحت شدم خدا خودش کمک مردم کنه از الان که لبنیات گرون شده اطرافیانم قدرت خریدشو ندارن حذفش کردن دیگه چه برسه به آجیل که اصلا نمیشه خرید

زندگی نه همین صورت خندان من است زیر این خنده غمی ست که این تنها دنیای من است.
که الهی شکر مشکلی ندارین 

منظورم اینه که بالاخره میتونیم خرجونو در بیاریم و کمی پس انداز داشته باشیم اما نه اون طوری که هر چی دلم بخواد بخرم از الان دارم دنبال لباس برای عید میگردم ببینم چی قیمت مناسب میشه خرید برای پسرم گرفتم فقط کفشش مونده 




ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز