منم دوست دارم بنویسم از خیانت. تازه ٩ماه ازدواح کرده بودم و باردار بودم که فهمیدم شوهرم به خواهر متاهلم پیام میده که تو زیبایی ک مواظب باش چشم نخوری. که ای کاش الان از هم دور نبودیم. و خواهرم تمام پیامهارو به من نشون داد و گفت به شوهرت بگو به من اینجور پیامها نده . خیلی خجالت کشیدم و ایکاش به غریبه گفته بود. بعد هم که بهش گفتم گفت منظوری نداشتم. منم فقط گفتم میدونم. اون زمانی این پیامکهارو به خواهرم میداد که به من هم محبت میکرد. دیگه دوستت دارم هاشو باور ندارم. شاید با غریبه ها هم باشه. نمیدونم. ولی میدونم همه زن هارو دید میزنه وو هر کس مسیول رفتار خودش. خدا به همه امور آگاه هست. فقط خواستم درد و دل کنم بعد از سه سال زندگی هنوز در خفا گریه میکنم. ازش متنفر نیستم از کسی هم دیگه انتظاری ندارم