دقيق يادم نيست فكر كنم امسال حدود چهارصد هزار تومان دادم با هفتصد گيگ ترافيك كه معادل داخليش ميشه هزار و چهارصد گيگ.
البته قراردادهاى ديگه هم دارن ميتونى تو سايتشون ببينى الانم تبليغ ميكنن تو سايت هاى ديگه قيمتاش هم مناسبه
پارس انلاين و چند تا شركت ديگه هستن كه مشتركشون باشى ترافيكت تو سايت فيليمو مجانيه.