2777
2789
عنوان

قرص ایزوپرین

1049 بازدید | 10 پست

هفته ۳۱ بارداری هستم وقتی قرص ایزوپرین میخوردم به شدت ضربان قلبم بالا میرفت به دکتر امشب زنگ زدم منشیش گفت به جای ایزوپرین، شیاف پروژسترون استفاده کن کسی اینجوری بوده که با شیاف پروژسترون جلوی انقباض رحمو بگیره

منم با ایزوپرین تپش قلب دارم دکتر یه قرص دیگه گفت ولی گفت لرزش دست میاره منم ترجیح دادم همون ایزوپرین ادامه بدم من آمپول روژسترونم میزنم این دوتا باهم فرق داره بنظرم قرصت ادامه بده

https://www.instagram.com/ghazalmh97/
منم با ایزوپرین تپش قلب دارم دکتر یه قرص دیگه گفت ولی گفت لرزش دست میاره منم ترجیح دادم همون ایزوپری ...

ضربان قلبم بالای ۱۲۲ میرفت به شدت نفس نفس میزدم بچه هم به شدت تو شکمم تکون میخورد


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم با ایزوپرین تپش قلب دارم دکتر یه قرص دیگه گفت ولی گفت لرزش دست میاره منم ترجیح دادم همون ایزوپری ...

یعنی پروژسترون به نظرتون جلوی انقباضو نمیگیره

خب اگر خیلی میره نخور دیگه واسه بچه خوب نیست

اره برای همین مجبورم نخورم.فقط تاجایی میدونستم پروژسترون برای جلوگیری از سقط خودمم ماه اول بارداریم گذاشتم نمیدونم ایا برای انقباض هم هست یانه

اره برای همین مجبورم نخورم.فقط تاجایی میدونستم پروژسترون برای جلوگیری از سقط خودمم ماه اول بارداریم ...

اون بیشتر جفت رو محکم میکنه ولی تا حدودی از زایمان جلوگیری میکنه دیگه مجبوری

https://www.instagram.com/ghazalmh97/
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز