2777
2789
عنوان

مزاحم لعنتی

260 بازدید | 10 پست

سلام دوستان. من اپلیکیشن ایمو روی گوشیم دارم. یه شماره ناشناس با اسم سیو شده توی مخاطبای خود ایمو هست که من اصلا چنین اسمی توی گوشیم سیو ندارم. جالب اینه که با اسم هم سیو شده. حالا امروز همسرم دیده و بشدت ناراحت شده. من هم توضیح دادم که اصلا نمیشماسم اما میگه پس چرا با اسم سیو هستش. شما چیزی میدونید یا چی بگم به شوهرم

گل همیشه بهارم.

پیامی هم بهت میده؟

منم حدود ۵ نفر که اصلا نمیشناسم با اسم هستن شوهرم دید گفت پدرام و اینا کین گفتم نمیدونم😃

پادشاهی در خواب دید تمام دندانهایش افتادند!دنبال تعبیر کنندگان خواب فرستاد...اولی گفت: تعبیرش این است که مرگ تمام خویشاوندانت را به چشم خواهی دیدپادشاه ناراحت شد و دستور داد او را بکشند...دومی گفت: تعبیرش این است که عمر پادشاه از تمام خویشاوندانش طولانی تر خواهد بود...پادشاه خوشحال شد و به او جایزه داد!هر دو یک مطلب یکسان را بیان کردند اما با دو جمله بندی متفاوت...نوع بیان یک مطلب، میتواند نظر طرف مقابل را تغییر دهد... ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اون طرف شمارتو سیو داره دقیقا مال منم همینجوری شد😖

برای شناختن ﺁدم هاﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﻋﺠﻠﻪ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺵ،ﺭﻭﺯﮔﺎﺭ،ﺫﺍﺕ ﺗﮏ ﺗﮏ ﺁﺩﻣﻬﺎ ﺭﺍﺑﻪ ﺗﻮ ﻧﺸﺎﻥ ﻣﯽ ﺩﻫﺪﻭ ﺗﻮ ﻣﯿﺮﻧﺠﯽ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﺕ ﻭ ﻗﻀﺎﻭﺗﻬﺎﯼ ﻋﺠﻮﻻﻧﻪ ﯼ ﺯﻭﺩ ﻫﻨﮕﺎﻣﺖ ﯾﮏ ﺭﻭﺯ ﺑﻪ ﺁﺩﻣﻬﺎ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﻭ ﻣﯿﺒﯿﻨﯽ ﺁﻧﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻓﮑﺮ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﯼ ﺑﺪ ﻫﺴﺘﻨﺪ،ﺑﺮﺍﯾﺖ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯾﻦ ﮐﺎﺭﻫﺎ ﺭﺍ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﻧﺪ ﻭ ﺁﻧﻬﺎ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺘﺸﺎﻥ ﺩﺍﺷﺘﯽ ﻭ ﻓﮑﺮ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﯼ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺩﺳﺘﺖ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﻠﻨﺪ ﺷﺪﻧﺖ ﺍﺯ ﺯﻣﯿﻦ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﻧﺪ ﺯﻣﯿﻨﺖ ﺯﺩﻩ ﺍﻧﺪ , ﺁﻧﻘﺪﺭ ﻣﺤﮑﻢ ﮐﻪ ﺻﺪﺍﯼ ﺧﻮﺭﺩ ﺷﺪﻥ ﺍﺳﺘﺨﻮﺍﻧﻬﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺗﻤﺎﻡ ﻭﺟﻮﺩﺷﻨﯿﺪﻩ ﺍﯼ ﺁﺩﻣﻬﺎ ﺭﺍ ﻗﻀﺎﻭﺕ ﻧﮑﻦﺭﻭﺯﮔﺎﺭ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﻗﺎﺿﯽ است..🍀‹ الهی اون دلخوشی که منتظرشی،وقتش همین روزا باشه...›••💛••
پیامی هم بهت میده؟ منم حدود ۵ نفر که اصلا نمیشناسم با اسم هستن شوهرم دید گفت پدرام و اینا کین گفتم ...

آره زنگ هم زده. آخه بد بختی میدونی چیه عصری رفتم حموم پسرم رفته سر گوشیم. یه قسمتی از فیلم تولدش که توی گوشیم بود رو به عنوان استوری گذاشته اون آدم مزاحم هم لایک کرده. همسرم هم دیده و سریع برداشته و پاک کرده.حالا میگه اون آدم کیه اوی گوشیت

گل همیشه بهارم.

نه بابا ببین تو مخاطبات کسی و بدون اسم ذخیره نکردی یا قبلا ذخیره بوده و پاک کردی؟من قبلا ایمو  داشتم بعضی اسمها میومد تعجب میکردم ولی اون شماره هارو بدون اسمم ذخیره کردم تو ایمو با اسمی که خودش گذاشته بود میومد ایمو  این جوریه که شماره های قبلا میاد

شاید سیو کردین ولی یادتون نمیاد

نه اگه این جوریه باید توی مخاطبای خود گوشیم هم باشه اما نیست فقط توی ایمو هست نه تلگر ام و نه دفترچه تلفن گوشیم

گل همیشه بهارم.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز