2789

چقد ضعیفی...حاضری مشکله بزرگتریرو تحمل کنی تا از بی پولی راحت بشی...بیپولی بازم تموم میشه..پول میاد..اما عمرتو اگه از دست بدی دیگه به دستش نمیاری...

من رفتم یه تاپیکه دیگه🏃

تقدیم به یگانه مادرشوهرم.وقتی اومدی نفهمیدم کی اومده وقتی رفتی فهمیدم کی رفت...😜

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آخه برو بنایی برو کارگری.هرجوری شده خودت سرگرم کن.تو تنها نیستی جوان

میخام ومیتونم..😊😀حقم رواز این دنیا میسونم😬😠💪💪يا كاشف الكرب عن وجه الحسين اكشف كربي بحق اخيك الحسين(ع)❤️❤️
سلام خب برو کار کن.با کمترین سرمایه هم میتونی درآمد کسب کنی.حتی یه چهارچرخ داشته باشی و روی چهار ...

میدونی ته خط رسیدن یعنی چی😢😢😢😢

💔دراین دنیای بی حاصل چرا مغرور میگردی..💔سلیمان گر شوی آخر نصیب مور میگردی... 💔

یه عده هستن توی جهنم ک تکلیفشون معلوم نی آویزوونن همونایی هسن. خودکشی کردن.فک کردی وعضت بهترمیشه هزاران درجه بدتر میشه

میخام ومیتونم..😊😀حقم رواز این دنیا میسونم😬😠💪💪يا كاشف الكرب عن وجه الحسين اكشف كربي بحق اخيك الحسين(ع)❤️❤️

هر که خود داند و خدای دلش

ک چه دردیست در کجای دلش

همه مشکل دارن ولی سهم بعضیا بیشتره متاسفانه

تو هم مث بقیه

صبر#  

نامِه اِی بِه نیمِه گُمشَدِه گور بِه گور شُدَم:اونقَدر دیر اومدی کِه مامانَم دارِه از جَهیزیَم اِستِفاده میکُنِه  

واییی من انقد در مورده این موضوع صحبت کردم تو این سایت دیگه کلافه شدم 

آآآآآقآآآآآآ خودکشی نکن  نکنید یکی از دوست های من خودکشی کرد پشیمون شد تو راه بیمارستان به مادررو خواهرش التماس میکرد که یکاری کنن که زنده بمونه ولی فوت شد  چن سالته فک کردی خود کشی خیلی راحته 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز