2789
عنوان

پشیمونم

250 بازدید | 11 پست

سلام بچه ها من هفته۷ بارداری ام اما هم ناخواسته بوده هم اینکه اولشم شوهرم مخالف بود بعد که گفتم میندازمش نذاشت و گفت میخوامش

اما من فقط حس نخواستن دارم و دیگه چون همسرم میدونه نمیتونم یواشکی بندازمش 

پر از ترسم از اینده

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خوشبحالت واسه منم دعا کن مامان بشم. 32 سالمه 

فبای آلاء ربکما تکذبان  پس کدامیک از نعمت های پروردگارتان را انکار می کنید؟سوره الرحمن۲۲ آبان ۹۸«از رحمت خدا نا امید نشوید؛ زیرا جز کافران کسی از رحمت خدا نا امید نیست.»سوره یوسف آیه ۸۷

ترس از مخارجش ترس از اینکه اصلا عمر من یا شوهرم به بزرگ کردنش میرسه ترس از اینکه اصلا منو شوهرم سر این زندگی میمونیم انگار با اومدنش یه زندان میخواد بسازه برام

نگران اینده خودم و اونم

الان چیکار کنم؟اونم هی داره بزرگ میشه 


گلم برو مشاوره اگر این فوبیا رو داری،بیچاره بچه دنیابیاد انقدر محدودش میکنی که سر به بیابون بزاره

اگر هر سال از یک عادت بد دست بکشیم، در درازمدت بدترین‌ها بین ما هم تبدیل به انسان خوبی می‌شوند
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ّبیمارستان

sa4567 | 8 دقیقه پیش
2791
2779
2792