2777
2789

چیه سبدحمایتی

زمانی که صدای انقلاب فرانسه بلندشدماری آنتوانت پرسیدمردم چه میخواهند؟گفتند گرسنه اندونان میخواهند..اوکه ازجامعه خبرنداشت گفت اکنون که نان ندارندچراشیرینی نمیخورند...این است حکایت روزگارما.....

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خوب مال اکثریت زیر ۳تومنه

اينجا ديروز يه تاپيكي بود همه بالاي شش تومن ميگرفتن  

خدایا چگونه تو را بخوانم و حال آنکه من منم ،و چگونه امیدم را از تو قطع کنم‏ و حال آنکه تو تویى،خدایا!آنگاه که از تو نخواهم که به من عطا کنى پس کیست که از او درخواست عطا کنم؟ خدایا!آنگاه که تو را نخوانم تا مرا اجابت کنى،پس کیست که او را بخوانم تا اجابتم کند؟،خدایا!آنگاه که به‏ سوى تو زارى نکنم تا به من مهرآورى،پس کیست که به جانب او زارى کنم تا به من مهر آورد،خدایا!چنان‏که دریا را براى موسى(درود خدا بر او)شکافتى و نجاتش دادى،از تو درخواست مى‏کنم بر محمّد و خاندانش درود فرستى و از آنچه در آن‏ گرفتارم مرا رهایى بخشى،و بر من گشایش دهى گشایشى فورى نه دیر،به فضل و مهربانى‏ات،اى مهربان‏ترین مهربانان.

یعنی چیاتوش داره

زمانی که صدای انقلاب فرانسه بلندشدماری آنتوانت پرسیدمردم چه میخواهند؟گفتند گرسنه اندونان میخواهند..اوکه ازجامعه خبرنداشت گفت اکنون که نان ندارندچراشیرینی نمیخورند...این است حکایت روزگارما.....
باید برید جاهایی که بسته رو میدن .کارت یارانه و شماره ملی رو میدین.چک کنن که به شما تعلق گرفته یا ن

الان توزيعش شروع شده؟!

خدایا چگونه تو را بخوانم و حال آنکه من منم ،و چگونه امیدم را از تو قطع کنم‏ و حال آنکه تو تویى،خدایا!آنگاه که از تو نخواهم که به من عطا کنى پس کیست که از او درخواست عطا کنم؟ خدایا!آنگاه که تو را نخوانم تا مرا اجابت کنى،پس کیست که او را بخوانم تا اجابتم کند؟،خدایا!آنگاه که به‏ سوى تو زارى نکنم تا به من مهرآورى،پس کیست که به جانب او زارى کنم تا به من مهر آورد،خدایا!چنان‏که دریا را براى موسى(درود خدا بر او)شکافتى و نجاتش دادى،از تو درخواست مى‏کنم بر محمّد و خاندانش درود فرستى و از آنچه در آن‏ گرفتارم مرا رهایى بخشى،و بر من گشایش دهى گشایشى فورى نه دیر،به فضل و مهربانى‏ات،اى مهربان‏ترین مهربانان.
اينجا ديروز يه تاپيكي بود همه بالاي شش تومن ميگرفتن    

وا خوشبحالشون من که پرستار ۸سال سابقه کارم حکمم ۲۳۰۰

و بلاخره من هم مامان شدم توروخدا برای سلامتی نی نیم دعا کنین😍😍😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792