2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من هفته پیش خواستم ساید سامسونگ بگیرم ۱۹ میلیون 

عزیزم از من میشنوی سامسونگ نخر 

هم قیافش خیلی جالب نیست 

هم بیخود گرونه 

من کل امین حضور و کیوانفر قمو گشتم همه گفتن سامسونگ همچین خوبم نیست

اخه خیلی هم مهم نیست که الان ادم هم زمان یخو اب بخواد 

در مواقع عادی مهم نیست ولی وقتی مهمون داشته باشی و شلوغ باشه یکم سختت میشه.چون طول میکشه اول یخ بریزی بعد اب. مال من یخ ساز و اب سردکنش جداست. وقتی عجله دارم سریع یه ظرف میگیرم زیر یخ سازش و همزمان یه ظرف هم زیر اب سردکنش تا تو وقت صرفه جویی بشه. فقط و فقط برای وقتایی که عجله داری بهتره جدا باشه ولی در کل از همه نظر عالیه. مبارک باشه خانمی

عزیزم از من میشنوی سامسونگ نخر  هم قیافش خیلی جالب نیست  هم بیخود گرونه  من کل امی ...

عزیزم من خراسانی هستم ولی ساکن ایرانشهر 

اینجا فقط نمایندگی سامسونگ داره 

نمیدونم چیکار کنم 

هر وقت تایپک میزنم معنی اسم دخترمو میپرسن محیصا یعنی برگزیده. 
کسی ساید سامسونگ داشته راضیع

مال من ساید سامسونگه. خیلی راضیم. بینهایت بی سر و صداست. فقط سعی کن سایز بزرگش رو بگیری چون در کل سایدا یکم ظاهر بزرگی دارن ولی داخلشون کوچیکه. مامانم دائم از بی جایی یخچال شکایت میکنه ولی مال من چون بزرگه مشکلی باهاش ندارم. الان 6 سال هم هست که دارم استفاده میکنم

الجی بهتره یا سامسونگ 


هر دوتاشون تو ی سطحن
من یکی از الجی انتخاب کردم یکی از سامسونگ اخر از روی ظاهرش تصمیم گرفتم الجی بگیرم وگرنه کارکردشون در ی حده عزیزم

بگذار امیدواری در سیاه ترین روز ها،هنرِ تو باشد🌱
در مواقع عادی مهم نیست ولی وقتی مهمون داشته باشی و شلوغ باشه یکم سختت میشه.چون طول میکشه اول یخ بریز ...

مرسی از راهنماییت عزیزم 

اونموقع هاا ساید گرون 7 الی 8 تومن بود 

الان من 16 میلیون پول ناقابل دادم بابت یه یخچال 

واقعا سخته 

الجی که انگار سر گردنست 

فقط چون تو بازار نیست گرون کردن 

مال من ساید سامسونگه. خیلی راضیم. بینهایت بی سر و صداست. فقط سعی کن سایز بزرگش رو بگیری چون در کل سا ...

ممنونم از راهنماییتون

هر وقت تایپک میزنم معنی اسم دخترمو میپرسن محیصا یعنی برگزیده. 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز